-= POtOng KeLaPa (PhoToGraPheR)=-


Hari ni hari yang kurang bz sebab saya dah siapkan 60% LAB komp
yang diamanahkan kepada saya..n tinggal 40% that is installing OS
yang masih belum boleh dibuat kerana DUIT xdpt lagey untuk beli
OS tersebut yang berharga RM485 sekotak(ye ke kotak???)
So LAB pending until saya dapat peruntukan untuk beli 16 KOTAK OS...
Ini bermaksud bile dapatnya OS tersebut saya kene buat installation
sebanyak 16 biji PC dalam masa satu hari...(pergh lemau seyh)...

Oklah straight forward tadi saya ada browse webpage yang berkaitan ngan
camera & photo so ada satu clan ni buat offer untuk semua photographer
if sesape yang ade amik gambo lawo2 xkisah gambo ape2pun(bukan gambo lucah ye...)
boleh hantar kat page diorang n gambar yang cantik akan dibeli oleh diorang...
Pastikan gambar tersebut di"snap" bukan di"edit" dengan photoshop
(kalau edit akupun boleh...)
So To all Photographer please submit your picture to :

$$$turnyourphotosintocash.com$$$
Click Here!

Just sharing with all the photographer sebab selain dari korang buat duit tepi
tangkap gambo orang kawin korang boleh gak earn something dari webpage ni..
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails