-= AdaKaH AkU GaY =-

Hm...Tajuk Entri ni kelakar...
Adakah saya gay...Cam "ci" pun ada..
Tgh syok2 blogwalking tetiba saya termasuk
kat satu blog nih aku Anti blog itu (tapi saya ...diepun sama cam saya ..
Blogwalking tetiba terbaca entri...
"LELAKI YANG MEMPUNYAI BLOG ITU GAY"
Statement ni bukan tuan blog ni yang bagi cume die terbaca...

"Zaman Dah Berubah...Dunia Dah Maju"
Tapi ada jugak yang masih kecil yang semakin sempit...
OTAK MANUSIA semakin sempit dan mundur...
Yela Google buat blogspot bukan untuk perempuan je...
Memangla pompuan ramai kat dunia tapi..
Blogspot adalah Universal n sapa2 boleh gune...

Persamaan antara perempuan n lelaki adalah...
PERASAAN...Even situation berbeza tetapi bende yang sama...
So apa salahnya Lelaki buat blog untuk express feel diorang...
"So renung2kan dan selama beramal..."






Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails