-= Apa YanG PenTinG...KerJasamA =-





tik tok...tik tok...
pergh masa semakin hampir...
macam xcaye jek dah bulan 3 nak masuk bulan 4...
bile dah sampai 28 hb ni...
hati dah mula rase gelisah...
rase xtentu arah...
sebab lagey 3 bulan saya akan berkahwin...
bile dah time2 macam nih...
mula terpk...
baru la nak start muhasabah diri...

* Dah bersedia ke aku nak kawen???
(kalau xsedia yang ko pegi gatal bertunang sape suruh)
* Layak ke aku jadi suami kepada seorang perempuan???
(kalau xlayak mak ko mesti xbagi ko tunang)
* Boleh ke aku bagi makan n jaga anak dara orang???
(uiks lupa ke???kan sekarang nipun memang dah macam tuh...cukup jek)
* Nak ke die dengar cakap aku???
(ntah eyh...harap2 die dengar la...)
* Boleh ke aku bahagiakan dia???
(boleh kot...)
* Sudi ke die kawen ngan aku???
(apa punya soalan la...kalau xsudi xkan die sanggup ikat tunang)
* Macam mana eyh hubungan aku ngan kawan2 lepas nih???
(hm...harap kawan2 dapat terima aku seadaanya)
* Boleh ke aku tgk bola ngan member2 kat mapley lagi lepas nih???
(boleh kalau bawak die sekali...kalau tak boleh blah...)
* Sempat ke aku berblogging la???
(yela maklum lah dah kawen mestila ada dapat projek baik...haha)

walau apapun persoalan dan jawapan...
masa xboleh patah balik...
Pencipta dah ciptakan die untuk saya...
Pencipta dah tentukan yang tarikh tu akan tiba...
So apapun yang berlaku saya kene hadap jugak denagn hati yang terbuka...
hadap dengan redha dan berserah supaya dijauhkan dari perkara2 yang merosakkan...
Doakan semoga saya berjaya mengharungi ranjau2 sebelum menempuh alam perkahwinan yek kawan2...


"You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down"
***FLO RIDA - RIGHT ROUND***




Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails