-= B.O.S.A.N =-


B.O.S.A.NAdd Video




Bila


Otak


Sakit


Aku


Ngeri





Mesti korang xfaham kan...Tapi sebenarnye betul...Cuba bayangkan keadaankorang bile bosan...xde hala tuju...xtau apa nak buat...otak kosong...hilang arah so bile kite tgh bosan...otak kite akan bertag team ngan nafsu kite untuk menentang musuh mereka iaitu iman dan akal fikiran...korang rase sape eyh menang...Perang ni la yang bahaya lagey bahaya daripada perang badar tau...betul...Sebab Rasulullah pun pernah cakap perang(jihad) yang lebih besar ialah perang(jihad) menentang nafsu yang ada pada diri sendiri...





Bosan satu penyakit yang datang tibe2 tanpa kite sms...haha...die datang xkire masa...kadang2 time tidurpun tetibe die datang...kadang2 tgh mandipun die datang...kadang2 tengah lepak pun die datang lepak sekali...Padahal kite xdepun panggil die...Bengang betul la...So awas bile kite buat sesuatu...jangan sampai kite pun ikut die bile die datang...





Bile bosan datang kite pun mule terpinga2 kan...blur xtentu pasal tu yang jadinya :





* Tengah2 menyapu tetiba rase bosan ajakla jiran sebelah umah mengumpat...


* Tengah2 main gitar tetiba rase bosan ajak member isap ganja..


* Tengah2 makan tetiba rase bosan...makanpun xabis...


* Tengah2 study tetibe rase bosan kacau orang lain study...


* Tengah2 lipat kain tetiba rase bosan terus lipat bende lain...


* Ade jugak tetibe bosan terus nak bunuh diri (bosan ngan idup!!!hahaha)...





Tapi saya xpe...bile bosan saya tulis blog...bile bosan saya tido (tu yang tunang saya bengang ngan saya)...Bile bosan saya berjalan2 seorang diri...hahaha...macam orang gile plak...hahaha...





Oklah saya dah bosan tulis blog...kire dah update la ni...xdela kesian sape2 yang bace entri saya(lagey2 penyokong Man U)... dah sakit mata dah...hahaha...So bile saya bosan tulis blog...saya rase saya x bosan untuk tido n saya nak tido....Bye...





p/s:





sebelum saya tido saya nak tgk video clip nih...lagu die best yang penting liyana ni lawa...hahaha(b,jangan marah gurau jek...hahah)





Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails