-= AlAmAK TeRluPak SuDAh =-


Kalau Stacy ada tag line macam nih...
"Alamak terlebih sudah"

Sayapun ada tau...
"Alamak terlupak sudah"

xde kisah die macam nih...Saya gi low yatt tetibe kene tegur ngan satu awek cun nih...
"Eyh u ni penulis blog suterablogger tukan...Alamak terlebih sudah..."

Rupa2nya stacy ma...Dia salam tangan saya pastuh bagitau bende nih...
"Bean kamu kene tag!!!"

Pergh berbulu satu badan gua...
Lepas die bagitau khabar yang xbape nak best tuh...
die tertinggal satu kertas atas kaunter tuh...
So dengan rase xde tanggung jawabnya saya bukak ar baca...
Bengkek beb rupanya dalam tlis macam nih...

"bean yg ensem anda ditag oleh cikhel yg comel..sile jwb ,,kekeke"
-rupa2nya cik hel ada kene mngeana ngan stacy yek...(mungkin adik ipar...)

Hensem ke aku...Hensem...
Comel ke cik hel...Ntah...hahaha...(sorry yek cik hel...)

Oklah cik hel nye pasal saya buatla...
xnakla menghampakan sesiapa...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

1)Your hp model?
NORKIAH 5610 express music(bukan express bus ok...)


2)How many times did your hp get tortured by you?
Banyak kali ma...asal xpuas ati baling...hahaha...baling tu tanda sayang tau...

3)Which part of your hp you hate most and why?
slide nak tukar interface...sebab senang tertanggal..bile nak ganti kene bayar rm40...

4)Which part of your hp you like most and why?
speaker ar...sebab best...hahaha...

5)What icon do you like most?
semua suke sebab semua lambang liverpool(theme liverpool xkan kuar gambar chelsea plak)

6)What else to change to become a perfect hp?
kalau boleh tuko jadi NOKIA 5800 pun jadila...lagey best kalau jadi OMNIA...

7)You need a handphone becouse?
HP lambang kekuasaanku...hahaha

8)Who bought this handphone for you?
beli ngan tunang tersayang...hahaha

9)With the total amount of your hp price,what could you buy others than hp?
saya beli tim tuh harga die rm1850...kalau la harga die sama lagey...saya nak beli laptop...hahaha...itu kalau la...

10)Is your hp model in the market?
yups...tapi harge die dah jatuh jadi rm800...

11)Describe yourself as a smart hp user?
HP rosak anta warrantyla...apa lagey...ada 2bulan lagey...smart kan...hahaha...

12)How often do you charge your hp?
sheari 2 kali...ramai orang kol saya tau...hahaha

13)Estimate,how long could your hp survive?
lama lagey...dalam xde rosak...cuma slide die dah patah...

14)Actually are you interested in hp?
skit2 jerk...


15)Are you happy with your hp condition now?
yes...kalau tak dah jual dah...hehehe

16)Every moning,what is the first thing u do with your hp?
check misscall n sms...mana tau ada orang misteri call...

17)Imagine someone takes your hp away for 1 day..what would happens?
punah hidup...sebab byk bende yang saya xbleh nak tau...

18)No hp no life,agree or bullshit?
xjugak...public kan boleh guna lagey...

19)Tag 6 person
malas...diorang semua pemalas...xmacam saya...kan cik hel...



Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails