-= SaMaR2 DenGaN LumPuR SaMa Ke??? =-

Mesti korang pening baca tajuk entri nih...Memang saya nak kasi pening...Kalau pening gi la makan prostant jgn makan eramin plak...haha...xdela masa layan lagu kat youtube tetibe teringat nak layan lagu2 modern rock...Dulu walaupun saya ni merupakan salah seorang skinhead tegar tapi saya layan2 gak lagu yang macam Puddle of Mudd ni...Byk lagey band2 modern rock yang up masa zaman ni...contohnya macam Limp Bizkit,Linkin Park,POD,The Calling
dan macam2 lagilah band2 yang boleh menyentuh jiwa saya yang ganas ni...orang siap pelik tgk saya....dress up ngan marten fred perry semua tetiba hafal lagu camni...Itu la namanya Universal muzik...semua boleh masuk...xsemestinya seorang skinhead
kene layan lagu ACAB,OFFICIAL,BUSINESS,OPPRESSED (rudy moreno tuh idola saya)...Yela time tu saya benci gile hiphop...Yela lirik ntah apa2 ntah...hahaha...Klah ni saya kasi skit jek...cube hayati lagu Blurry - puddle of mudd nih :


You could be my someone


You could be my scene


You know that I will save you

From all of the unclean

I wonder what your doing

I wonder where you are

There�s oceans in between us

But that�s not very far




Dulu saya layan lagu2 macam ni time saya JK...yela time tu jahil nak baca quran pun susah...dengar la lagu2 macam ni...so xdela keje nak ngamuk jek(ngamuk ke aku)...hahaha...Yang pentingnye lagu ni memang best kalau kasi kat awek boleh leleh la orang cakap...Sebab kadang2 kite xnampak apa pengorbanan yang telah dibuat oleh orang yang kite sayang n sometime diorangpun xnampak apa yang kite dah buat untuk diorang...so bile kite ekspress feeling kite tuh melalui lagu...mungkin ada orang yang akan faham...betul xcaya cube buat...Klah korang layan la video nih :


Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails