-= AsYIk2 JaTUh JeK...BiLE NaK BaNGuN =-

Seventeen - Selalu Mengalah

jelaskan padaku isi hatimu

seberapa besar kau yakin padaku

untuk tetap bisa bertahan denganku

menjaga cinta ini
pertengkaran yang terjadi

seperti semua salahku

reff:

mengapa selalu aku yang mengalah

tak pernah kah kau berpikir

sedikit tentang hatiku

mengapa ku yang harus selalu mengalah

pantaskah hatiku

masih bisa bersamamu


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Masa untuk saya menjiwang kan diri...
Masa bawak kete gi Low Yatt tetibe lagu ni berkumandang...
Dengar macam lagu hepi tapi bile tang chorus jiwang nak mampos!!!hehehe...
Tapi lirik lagu ni memang kenela ngan kehidupan saya sebenarnya n mungkin lelaki yang lain...
Hm...Sebab apa dalam satu perhubungan...kebanyakan lelaki akan mengalah n bagi laluan
kat orang yang die sayang...(itupun kalau lelaki tu betul2 sayang...kalau skandal xtaulakan)...
Tapi jangan tanya pasal hubungan lelaki ngan lelaki yek(sebab saya bukan gay)...haha...
Kalau seorang lelaki tu betul2 suke kat gurl die...Duit terbang pun xpe janji
die boleh idup dengan happy n xde bebanan...
Bende ni saya sendiri alami...Sejak first love sampai dah nak kawen ni...
Kebanyankan nya memang saya sendiri akan mengalah...xkira dalam apa situasi...
xkisahla janji kite dapat hepi n dapat tgk orang yang kite sayang ni hepi...
So gurl2 di luar sana...harap korang hargailah apa yang korang dapat tuh...
sebab die adalah satu rahmat untuk korang...Bile seseorang tuh sanggup korbankan apa yang die
ada untuk senangkan hati korang...janganla korang buat dek ataupun kasi die JK...
sebab bile die JK...Korang sendiri xkan tau apa yang akan jadi...
Sebab lelaki ni adalah MISTERI...
CHOW!!!

Korang dengarla lagu ni eyh.. :




Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails