NamPAk Tak???nAmpAK tAK!!!

Ada tak korang perasan tajuk post nih...bukan saje2 tau...mesti ada yang cakap"die ni betul2 dah gile dah.hari tu cite pasal bayangan skang cite pasal makna tajuk..kan benda tuh sama"

saya pulak akan cakap..."cube korang pakai spec yang kadar powernye kuat mungkin lebih dari saya(saya pakai kanan - 150 kiri 75).Maknanya korang kene pkai lebih sebab lebih rabun"

Kan tanda perkataan tuh lain...memang ar perkataan tu sama(jangan plak korang tgk pada huruf besar n kecik.itu dalam karangan memangla salah)hahahahahaha....

ok tgk eyh saya bezakan perkataan tajuk tuh...

situasi satu 1 :

" Korang nampak tak banner kat atas ni yang berkelip2 suruh korang download percuma...cube tekan...Nampak tak???"

kalau korang kate nampak...saya akan jawab "Anmum essential & tom tombak bagus!!!"...

situasi 2:

" korang nampak tak???cube tengok betul2 atas post ni ada la banner tu...Nampak tak???klu nampak tolongla klik...xpayah bayarla klu klik..."

masih lagi tak nampak n klik...

mesti korang akan kate
" Bean takde pun banner tuh"
saya plak akan kate

" Adala...Tgk betul2 kat atas post ni banner kelip2...Nampak tak???...kalau nampak klik la..."

korang akan kate
"Kene bayar ke bean...klau kene bayar aku xnak klik la..."

saya akan kate
"Free laaa...korang nampak tak???Kan die tulis download percuma...kan percuma translate ke BI Free"

situasi 3:

kalau kali ni masih tak nampak :

"Bean apa la ko ni...xdepun...aku takut kene bayar la...mana banner tuh???"

saya plak akan kata
"Korang nampak tak!!!B@%*@h...Mangkuk...B@*G#k...buta tuli...lembab...S@#p&d...tula ada mata xnak gune betul2...tunang aku mata sepet pun die kate nampak tau...Tgk lagi nampak tak!!! Nampak Tak!!! kan tertulis kat situ download percuma!!!bape kali aku nak kne explain kat korang...!!!"

Sekarang korang nampak tak??? perbezaan nye(jaworld la plak)...so kalau nampak tolongla klik kat banner tuh...sebab bende tu memang free pun...senang je...pas klik masuk email n nama...die akan anta ebook n cara untuk register...saya nak ajar korang buat duitpun susah...kan kite senang sma2 senang...

So kalau orang xnak situasi 3 tu jadi baik korang klik...ini bukan situasi macam lagu bunkface tu tau(kalau xtau lagu ni masuk http://beansmobile.blogspot.com) oops promote plak...tapi yang ni pun free jugak...hahahaah

p/s :

- adik tom tom bak tolong jangan saman eyh...abg suke dengar ayat tuh... adik nampak tak??? ayat adik abg gune...hahaha Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails