SaYaNg TuNaNg SaYa

Korang yang ada awek or tuang or Orang Umah(klu xdepun or tak laku mungkin kawan) yang berjantina pompuan mesti ade bebarape bende yang korang suke kat die sampai hati korang,korang benarkan dicuri oleh si die.xtaula apa keistimewaan die...ni saya nak cite...saya sayang tunang saya sebab :

1) Die cun gile beb
- semua lelaki mmg suke tgk pompuan cantik(termasuk gua beb)...xkire la org nak cakap apa janji kite nampak die cantik...kite akan kate di cantik...Itula sebab saya sayang gile kat tunang saya...(klu korang kate aku jiwang mmangpun so korang apa peduli)

2) Die xkedekut
- hahah yang ni jarang ade kat gurl lain...klu ada tuh alhamdulillah...hihihi...Tunang saya xperah berkire lagi2 bab duit..makan...

3) Pandangan die cukup tajam
- di peka je apa yang saya buat...evn bende tuh remeh...(walaupun matanya sepet)hahaha...

4) Bile die marah muke die unik
- hm...ni memang best...klu saya terlambat(slalu l jugak) die memang akan marah tahap cipan...(yela sape yang xmarah tu org gile la...)...Tapi bile die marah masa tu jek mata sepet die akn jadi besar...perghh...unik+seram...hahaha

5) Bile die bercakap bibir die style
- yups ni salah satu kelebihan die yang saya suke...dah lame saya cari gurl yang mcm ni...bagi sesetengah org nampak cam ngada2...tapi saya chuke...

Ni baru 30% xkan la saya nak cite bende yang lain...itu hak sayala...nak tau couple la dengan die(kalau berani la...)..Tula even gaduhpun saya tetap sayang tunang saya...Sebab die Besh...(jangan pk lain eyh...aku debik kang)...

Oklah saya nak gi makan roti beckham kat murni...sebab hari tu pegi tutup...bye....wismilak... Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails