KeNaLi TArIKh LaHiR

Hm..Bende ni saya pk masa kursus kawen tadi...Saya terbaca iklan berkenaan bende nih...Yuran die RM150...Tapi kebetulan semalam saya baru dapat belajar tentang bende nih...Dengan sape tu korang tak payah tau...Tapi bende ni meyeronokkan...

"Laaa tgk tuh...Dah mula dah...Tadi nak jadi Dr. Fazlee...Sekarang nak jadi tukang tilik plak...Nak ganti Pak Belalang ke apa???"

Haha...bende ni just suke2la...tapi ia merupakan satu cara untuk kite kenal diri n perwatakan di samping menaikkan motivatsi diri tau tak???

Tetapi saya memerlukan komunikasi 2 hala...Maksudnya saya memerlukan anda ambil bahagian...yela...kalau saya je yang buat xmenarik ar...
So apa yang saya nak korang buat...
emailkan saya tarikh lahir korang n saya akana cube bagikan apa yang tersirat dalam tarikh lahir tuh...Boleh???harap2 bolehla eyh...sebab saya nak mencuba ilmu baru...

So kalau korang nak check pasangan msing2 pun InsyALLAH dengan Izin Allha saya cube tengok...

xpun macam nilah...korang nampak tak??? tulisan comment kat bawah post nih...
tekan situ kasi alamat email n tarikh lahir...saya akan reply... kalau xnampak tolong kasi nampak sebab saya xnak jadi situasi ke-3 eyh...tolongla...
disamping saya membantu korang memotivasikan diri korang yang xberapa motivate tuh...saya dapat praktis apa yang saya belajar...Tapi awal2 saya mintak maaf...sebab saya xakan ajar mcm mana bende tuh terjadi k...harap korang maafkan saya sebab memaafkan tukan penting untuk kebahagian untuk kite..."MAJULAH SENAMAN UNTUK NEGARA"kata Abg Jem...hahahaha

p/s :

- Tolong janganla bagitau jabatan agama daerah masing2 eyh...sebab nnt takut salah faham...ni bukan ajaran sesat Ayah pin ataupun Rasul Kahar

- Jangan terlampau taksub sangat sebab apa2 itu kerja Allah n ini cume untuk otivasi diri je eyh... Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails