MoVIeS...

WILDCHILD




Haaha...kali ni saya nak post pasal movies...ni bukan kosong2 tau...ade cite nih (ayat time main judi kat banang)...
Kenapa saya cakap ada isi...tadi saya ada post pasal tenaga tarik tenaga kan...hah cite ni ade skit2 persamaan dengan apa yang saya cite...kenapa???

cite ni saya tgk minggu lepas...dengan tunang saya...Cite ni pasal satu orang remaja yang memang degil...die suke buat bende yang boleh mendatangkan kemarahan bapak die sampai bapak die fed up n hantar die kat satu sekolah kat England yang terkenal denan akedemik n sahsiah diri...

Apa yang menariknya kat sekolah ni pun die boleh buat kepala die even ada peraturan ketat...tapi jalan cite nih menunjukkan kuasa alam "law of attraction" tu berlaku bile satu2 kawan bilik minah ni nak tolong die sampai die boleh disingkirkan dari sekolah ni even bende tuh membahayakan diorang..

klu korang nak tau cite lanjut...belila cd die sebab wayang dah abis kot...hahahaha

p/s :
- bapak2 ibu2 semua yang ada di sini (pergh lagu inul xbleh blah) pun boleh tgk sebab die ada tunjuk cara mcm mana nak tundukkan anak yang degil n baca pemikiran die sampai die akan berubah...



Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails