AzaM,,,OwH...AzaM...

Pergh...pejam,celik jek kite dah sampai penghujung tahun...xrase langsung masa berjalan xtau apahal...mungkin dunia ni dah nak hampir2 kiamat kot...saya rase saya ade 11 azam tahun ni tapi xsemua dapat capai so macam tahun2 yang berikutnye carry foward je ar...haha...

Cite pasal azam eyh...(ni bukan saiful azam tau...ataupun azam yang duduk sebelah umah mak gayah kat kg muhibah tuh)...tapi azam yang ditanam dalam diri...Semua orang bile 1 hb Januari jek sibuk buat azam baru tapi terlupa azam die tahun lepas...Itu yang biasa kite tgk kat tv orang kne interview...

Azam saya 2008 :

- Nak kumpul duit kahwin -> tercapai(even belum cukup lagi tapi ade la skit...)
- Nak kumpul ramai pengikut -> tercapai (sebab saya ade 115 orang sekarang...tapi mungkin kne lupakan sebab saya xlayak untuk jadi pemimpin)
- Nak blajar komputer -> tercapai (sebab saya dapat ilmu dari heikal,adik,n abang BP...TQ guys)
- Nak blajar selok belok bisness -> tercapai (sebab Abg Man Ajo..Tq...)
- Nak satukan organisasi -> xtercapai (sebab yang bersatunye orang2 saya jek...itupun sekarang berpecah sebab kuasa)
- Nak bikin carwash ->xtercapai (sebab xde support ...yang diorang tau nak kacau je pastuh perli...bukan nak tolong...tapi janji tetap janji)
- Nak bawak Papa n Mama gi Haji -> xtercapai (sebab sibuk nak kawen...tapi akan ku usahakan)
- Nak bukak bisness -> xtercapai ( sebab modal xbape nak cukup...pastuh kne tipu lagi...)
- Nak ade company -> tercapai ( sebab gua dah ade Metaph Network)
- Nak satukan family -> tercapai ( sebab gua dah dilayan macam raja ma!!!)
- Nak bertunang -> tercapai (yelah sebab mak gua dah sarungkan cincin kat Nurul Aien)

Azam 2009 :

- Nak Kawen dengan Nurul Aien -> xsabar2 dah ni lagi bape bulan jek(dgr cite kawen best)
- Nak cukupkan duit kawen -> boleh kot sebab tgh tunggu duit projek
- Nak bikin carwash -> Ini janji even makan bape tahun pun aku mesti buat pelahan2
- Nak bukak kedai komputer n sevices -> tengah kumpul modal
- Nak pakai Caldina -> Akan cube dapatkan sebelum bulan 3
- Nak beli umah -> InsyAllah saya akan cube
- Nak bawak Papa n Mama pegi Haji -> Kalau ade rezeki tahun ni...
- Nak jadi bersih luar dalam -> Itu pasal gua pegi belajar Metafizik (hopefully hilangla perasaan kotor)
- Nak Lupekan persatuan,organisasi,ataupun geng2 yang saya bina dlu -> so yang mana ada di bawah tolong gantikan tempat saya...saya nak berhijrah sebab saya tak diperlukan lagi n ada lagi orang yang memerlukan saya di luar sana...Yang di atas tolong jangan gunekan orang2 saya untuk kepentingan diri sendiri..."Tolong ye sebelum kne pijak"...haha
- Nak jadi seorang yang lebih memahami orang lain
- Nak jadi seorang yang beriman -> yela dah nak kawen kan mestila kne jadi baik...

Itulah azam saya buat masa nih...klau ade tambahanpun tunggu saya settlekan yang ni dlu...Tq kepada sesapa saja yang telah membantu saya mencapai apa saja azam saya untuk tahun nie...Jadi igtlah lah azam yang kite tanam.sebab mungkin dalam azam tu ada janji2 kite pada oranglain..Kepada yang berkenaan tolong jadi orang yang lebih memahami jangan igt diri tu dah hebat sangat eyh...mungkin saya tiada tapi mata dan telinga sentiasa terpasang dan jgn bangkitkan saya dari tidur saya sebab sekiranya saya bangkit mulut ini akan bersuara sesuatu yang xmasuk akal dan akan membuat semua orang xsenang duduk...A lu pk la sendiri...

p/s :
- yang bernama azampun tolong jangan lupa eyh korang pun kne ada azam jugak...
- masa untuk gua lupakan orang2 yang xpenting kepada semua adik2 berjuangla untuk diri sendiri jangan berjuang untuk orang yang xsepatutnye sebab diorang xkan faham diri korang...
- even gua xde dgn lu orang tolong la buat sesuatu yang lu orang pk baik n jangan buat sesuatu yang "orang lain" pk itu baik...Gua cume boleh kasi pandangan je lepas ni perjuanagn lu orang yang jalankan k...bye...

Bak kate malique - "Malique angkat tangan"... TERBANG...

BURUNG HANTU TIDO SIANG...TAPI IGT MALAM DIE BERJAGA YE...DAN BILE DIE TERJAGA BUNYI2 YANG XSEDAP AKAN KEDENGARAN...MASA TULA BANYAK HANTU KELUAR KCAU MANUSIA... Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails