-= AkU DiKEjaR Ah LoNG =-


Di zaman yang harga minyak (minyak tanah,sapi,petrol) semua naik...Duit pun xbape nak ada...

Jadi untuk meneruskan kehidupan ini terpaksa lah saya pergi mencari lubang duit...
Jalan punya jalan..ada seorang gurl n seorang boy datang jumpe saya lalu berkata...

"bro lu hutang gua punya budak xmau bayar..."
"weh gua belom lagey pinjam ma...ini baru mau cari lubang pinjam duit..."
"lu bukan bean moreno ka...lu ade blog kan...blog lu dah top skang..."
"memang ar tapi apa kene mengena blog gua ngan hutang lu.."
"lu tunggu jap gua tnjuk sama lu"

Lalu gurl tu bukak laptop die pastuh tunjuk blog saya...
Alamak!!!!


cik hel : anda telah ditag bean...hikss..

hati saya panas ar nih...bukan panas sebab kene buat tag tapi sebab lepas tunjuk je tag tuh gurln boy tu terus blah tanpa khabar...rupa2nye bile saya baca surat khabar rupanya die la cik heln PJ Selamba yang suke tag orang tuh...tapi cik hel punye pasal saya buat la tag tuh...

Rules: It's harder than it looks! Copy to your own note, erase my answers, enter yours, and tag 10 people. Use the first letter of your name to answer each of the following questions. They have to be real...nothing made up! If the person before you had the same first initial, you must use different answers. You cannot use any word twice and you can't use your name for the boy/girl name question. Have fun!




1. What is your name?


Bean Moreno





2. A four letter word:


BEST

3. A boy's name:


Brandon (pergh nama orang putih)




4. A girl's name:


Baby Athirah (bukan awan dania)





5. An occupation:


Big Boss




6. A color:


Blue (pergh memang lucah beb)




7. Something you wear:


Bag Targus




8. A food:


Bread




9. Something found in the bathroom:


Bathroon soap




10. A place:


Bossini butique




11. A reason for being late:


Bangun lambat




12. Something you shout:


B***H!!!




13. A movie title:


Bride War




14. Something you drink:


Beer (root beer) tg pk bukan2...




15. A musical group:


BSB(pergh lembutnye aku hahaha




16. A street name:


Bangkok Road




17.. A type of car:


BMW 3 series




18. A song title:


Burnin Up (Jonas Bro)




19. A verb:


Bike






pergh...settle gak hutang saya nih...hehehesorry lambat la buat task ni banyak keghoje teman ni ha...

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails