Apa!!!PerOmPaK TAg!!!

Pergh sedang saya kepenatan dan berjalan2 di kotaraya...Ketika fikiran ini berfikir untuk kempali ke pangkuan ibu dan bapa tetiba seorang wanita yang hanya membuka bahagian mata sahaja...(yang lain bertutup..bukan pkai purdah tau...) menjelma dan menghunuskan pisau ke leher...Lalu berkata...

"Buat Tag ataupun aku kerat tulang2 ko nih kepada 3x3x3 bahagian.."
"3x3x3 berapa eyh kak...bukan sembilan ke..."
"Ko ni kate budak pandai...orang kate ko ni kacak...3x3x3 = 27 la.."
"owh ye ke???..saya belajar sampai 3x3 je...lepas tuh saya gi oversea berlakon..."

sedang die khayal saya bukak kunci kelantan (ala2 macam pendekar masdur)
pung...berpusing macam gasing da...

selepas agak sangsi dengan ugutan berbaur seks ni jadi saya bukak kain yang tutup kat mulut tuh...rupenye cik saiko...patutla bau ketiak die macam aku kenal...Lalu die berkata...

"bean jangan serahan aku ke perhilitan aku cume nak tag ko je...jgn jadikan aku mangsa kedua ko selepas Cik hulk hogan..."

Dengan rase kesian sayapun jawabla tag tuh...


1. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
4. Tag 10 friends.
5. Everyone tagged has to do the same thing.
6. Have Fun!


1) IF SOMEONE SAYS ‘ARE YOU OKAY’ YOU SAY?
--> patri - jinbara (apa maksud diepun aku xtau...welding kot...huhuh)

2)
HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
--> sahabat - aizat (pergh memang tepat...saya memang seorang sahabat yang baik...xrugi berkawan ngan saya...)

3) What do you like in a guy/girl?
--> Usah - suki (apa plak...saya dah nak kawen dah nih)

4) How do you feel today?
--> Kerna kamu - Faizal tahir (ni lagu KF nih...)Kerna kamu insan tersayang...

5) What is your life's purpose?
--> In the Ayer - Flo Rida (bile la gua boleh terbang ke atas...masuk syurga ke???)

6) What's your Motto?
--> Dugaan-Nya - Hujan ( hahaha...semua yang terjadi itu dugaan yang Esa)

7) What do your friend think of you?
--> Bongkar - Kristal (memang diorang semua tengah membongkar rahsia kehebatan ku)

8) What do ypur parent think of you?
--> Whatever you like - T.I ("buat la apa yang ko suke pis..."kata mama kepadaku)

9) What do you think very often?
--> Zakiah - Jinbara (apa plak Tunang aku kan Nurul Aien bile masa aku kenal Zakiah...sumpah!!!)

10) What is 2+2?
--> Ku Sendiri - Alif Aziz (uiks 2+2 kan 4 macam mana boleh sorangt plak...)

11) What do you think of your best friend?
--> Blood Brothers - Iron Maiden ( pergh memang bestfriend aku aku anggap blood brothers..dalam maksudnye tuh)

12) What is your life story?
--> Matahariku - Agnes Monica (hm...hidupku diterangi matahari...)

13) What do you want to be when you grow up?
--> Kalut lagi mengarut - Nadia (huh apa nih...mengarut betulla...aku nak jadi engineer tau..)

14) What do you think when you see a person you like?
--> 1000 tahun mahu hidup - butterfingers ( pergh kalau boleh aku nak ideup selamanya dengan insan yang aku sayang...)

15) What will you dance on your wedding?
--> Aku dan dirimu - ari lasso & bunga cinta lestari (lagu nih klu xsilap nyani sedapla...aku shuufle je yang pandaipun)

16) What will they play at your funeral?
--> You found me - the fray (pergh saiko siot...you found me and i found god...Allah)

17) What is your hobby/interest?
--> Ku tunggu Jandamu - Irwansyah (pergh gua nak anak dara la...tunang guapun anak dara tau...apala janda)

18) What is your biggest fear?
--> Bawaku Terbang - Fabulous Cat (maknanya mati..kite xtau bile kite mati..ntah cukup x amal kite nih)

19) What is your biggest secret?
--> Shake it - metro station (pergh faham2 dahle yek...kalau cakap nnt kne ban plak blog aku...hahaha)

20) What do you want right now?
--> I'll be loving you long time - mariah Carey fea T.I (tulah yang aku mahu terhadap tunangku)

21) What do you think of your friend?
--> Lucky - Jason Mraz fea Colbi Cailat (korang memang lucky bertemankan aku tau...)

22) What will you post this as?
--> Unbreakable - fireflight ( post ni aku namakan unbreakable sebab semua yang ditag kene jawab...mampush ar...)

Gua nak peras ugut :

- wiseman
- karipap
- Dazzzzzzz.....
- Raihanna
- vi hulk Hogan
- Cik rerama pink
- and sesape je yang mengenali diriku ini...


Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails