-= MovIes : PeRang PenGaNtiN =-


hehe...Musim kawen nih...
sayapun apa lagey diamping mencari mak andam...beli barang hantaran...cari catering...
seperti biasa gi tgk wayang ar apa lagey..

"lu tgk ngan sape bro...gua kasi tau tunang lu..."


ayat yang x bertamadun macam ni yang boleh menukarkan saya jadi hulk

"habis lu igt gua tengok ngan sape???ngan tunang gua la sape lagey.."


xdela...sebeblum tgk cite ni saya igtkan cite no byk pasal romantik2 gitu...sebab biasala kate hudson biasa 
berlakon cite yang mesti ade cium2 nye...hehehe
cite ni pasal dua bestfriend yang ade idaman untuk berkahwin di satu tempat yang bernama The plaza...
apa yang diorang nak semasa berkahwin adalah sama sekali xde beza langsung


Pada suatu hari mereka di"propose" boy masing2 bertunang...tu baru je bertunang diorang punye 
excited macam dah nak beranak beranak beb...Bile sampai time je diorang nak book tarikh kawe(sandingla dalam bahasa melayu) tetibe tarikh yang diberi oleh pakar perkahwinan tuh salah tempah...so bile jadi macam tuh masing2 berrebut n jadi budak2...semua nak kene kan masing2..so sampai satu tahap diorang dah macam nak putus kawan..So korang kenela tgk kalau asyik saya cite sampai abis..TGV pun boleh tutup tau...
So kalau nak tau kesudahan cite pompuan2 gile nih tgk la yek...

p/s :
- pastikan sebelum kahwin check availability tarikh untuk kite n kawan2(jgn bertindan)
- Yang dah nak kahwin sediakan apa yang patut jgn last minit...
- pasal kahwin kene betul2 jgn pentingkan diri sendiri...nnt putus kawan...
- Jodoh di tangan tuhan...Apa2 yang jadi kite kene terima yek...hehehe



Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails