CiTe "Geng"

Mesti ramai antara korang yang dah tau pasal katun kembar yang memang licik dan nakal

upin dan ipin..(tapi kalau kat batu pahat org panggil boy dan bob)...hahaha...gurau jek...Saya sebenarnye xminat sgt pun cite upin dan ipin ni sebab asyik2 kat youtube...

Tapi sebenarnye itu taktik marketing diorang untuk memperkenalkan cite ni n sekarang baru saya realize(dalam bahasa banjar sedar) taktik diorang berjaya sehingga kan saya yang macho bergaya nih tertunggu2 bile agaknye kuar cite ni...sebab bile saya tgk preview...bagi saya nilah citer 3d pertama Malaysia yang boleh menggegar buaian(oops DUNIA)...

Sepanjang saya tgk cite ni byk unsur2 POSITIF yang memang boleh membina bangunan(oops salah lagey...)membina sahsiah kite terutama sekali budak2...So kepada bloggers2(pergh dah plural tambah lagey s)...Terutama sekali blogger yang terase die comel tetapi "hulk hogan"


(yang sememangnye ganas...buas...n unik..haha) tontonlah cite ni yek...Nah amik ko preview nih...:


Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails