-= ApA!!! SpENdER =-

Sejenak ku termenung...
Tiba2 wajahmu menjelma...
Ku rindu untuk berseloka...
Ku rindu untuk bersama...


"Pergh...berpantun2 bermadah2 plak ko ngan aku ye...bape ko nak bukak"
"Apa barang bukak2...Sape Kalah bakar je moto..."

-dialog spike dalam RempIT-

xdela bukan apa masa saya terbaring petang2 tadi tetibe terigt kat sorang bestfriend yang memang teramatla rapat ngan saya(bukan gay yek...saya dah ada tunang)...
Tetiba rase rindu plak sebab saya dah lama xjumpe die n xlepak sama2 macam masa kitorang belajar dulu...

Seperti biasala bile kite baik mesti ada orang yang dengki...Saya ni bukan takat baik je...kacak...comel...bijak plak tuh...haha...xdela sbenarnya die antara salah sorang kawan yang sememangnye saya anggap SAHABAT yang saya xpernah jumpe sepanjang saya hidup di bumi ni (yela takkan kat marikh plak kan)...Kalau la saya dapat jumpe die saya akan tanya apa salah saya sampai die melarikan diri daripada saya(kalau ko ada amik makanan aku masa belajar dulu aku xkisahla jangan malu2)hahaha...

Oklah saya mula teringat yang dulu saya ngan die xlah baik sangat...sebab saya ni jenis yang susah nak rapat ngan orang...Muke memang ketat la orang kata...Dengan diepun saya rapat sebab satu ayat yang memang pedas n lawak...

Ada satu time tuh kitorang ade perjumpaan...so saya yang sememangnye xsuke bercampur..muke memang ketat...tetibe dengan selambenye die tegur saya...

" Weh spender.."
"Lu panggil gua apa tadi..."
"Gua panggil lu spender kenapa???"
"Apahal plak nih...Ada gua buat salah ngan lu ke???
"Yela gua sakit ati ma tgk lu buat muke spender!!!"
"Apa plak spender.."
"Ye ar muke lu ketat dah sama macam spender...hahaha..."
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails