-= JiWAnG TiME =-

"adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku"


Kalau korang perasan ni lagu baru nih...penyanyi die nama yuna(bukan tuna tau)...tajuk die dan sebenarnya...Saya cari punya cari rupenya penyanyi di gurl(yelah suara lembut xkan bapuk plak)...yang bertudung...Lagu agak bersahaja n sedapla nak didengar...Kalau xcaye try ar dengar...

Sebenarnya saya bukan nak cite pasal penyanyi nih sebab kalau cite lebih2 nnt die yang top bukan saya pun..saya nak cite tentang lirik lagu nih...Jiwang dah satu hal...pastuh maksud die memang best...saya layan lagu ni masa time JK last week...ade la bende jadi...tetibe dengar je rase best sebab kene ngan time die...

So bile dengar lagu nih apa negatif yang jadi saya tukarkan jadi positif...sebab cube korang tgk balik lirik(chorus) tadi tuh...kite jangan anggap kite marah tu sebagai satu platfom untuk kite benci seseorang tuh sebab perasaan benci tuh sendiri kite xtau akan membawa kite kepd xsuke or suke pada seseorang...So berhati2 dengan perasaan benci tu...Ramai dah yang kate2 benci pastuh couple...benci pasuh kawin...hehe...

p/s:

- kalau terasa nak benci orang rasenye korang terus jela maafkan die sebab kalau disimpan ia akan berkarat dan menyebabkan otak korang xdapat berfungsi dengan betul n xbleh nak baca entri saya secara terbalik....hehehe
- Nah layanla lagu yuna ni...sebab ianya best...



Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails