-= PeLiK TeTaPi BeNar!!! =-

Pelik tetapi benar...
ramai yang tertanya2 apakah rahsia kejelitaan saya...pergh...
"korang igt aku pompuan ke???"

xdela ramai yang pelik bile baca entri TAG saya kat bawah nih...
ada yang tanya..
"bro tu macam lagu2 baru jek...mana ko dapat..."
jawabnye...
"Saya download la sayang..xkan curi kat Music Valley plak..."
Tak kurang yang puji...
"Bro ko ni up to date ar...lagu2 mesti banyak yang best2..."
jawabnye...
"Memang ar aku rajin...Kalau nak carila..."

Tapi walau apapun yang korang pk...Saya di sini sedia membantu...
kalau kebosanan dengan playlist korang yang lapuk saya sedia berkihdmat...

dengan pengalaman lebih 20 tahun menyediakan makanan2 music...
xkira sapa anda...
pemusik...
ahli perniagaan...
askar...
polis...
malah
tokey kedai makan.
..

Jika anda mencari sesuatu yang beza dari orang lain mai la ke BLOG saya yang menyediakan kegembiraan kepada anda walaupun anda seorang pengembala lembu...
JOM KE(bukan Mr KE ye cik life saver) :

BEANS MOBILE

Sedutla sepuas2 hati yek....heheheh...percuma tau...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails