-= Aku YaNg xRomAnTIk =-


Selalu bile time valentine jek orang sibuk bagi bunga la...pergi candle light dinner la...
Tapi saya just bawak tunang saya berjalan kat sungai wang n low yatt untuk cari barang computer untuk customer...Nasib baik la tunang saya faham...
Kalau pompuan yang mempunyai tahap kesabaran bawah 5 dah lama kene smack down...
Pernah sehari sebelum Valentine tunang saya cakap...

"Abang...saba dapat bunga...abang xdepun bagi bunga kat b..." "Hm..nant esok abang belikan yek..."
Tapi disebabkan ketidakromantikan saya ni saya boleh terlupa nak belikan apa yang tunang saya
mintak tuh...Tapi saya xtau kenapa jadi macam tuh...mungkin sebab otak kanan saya terlampau fokus nak cari duit ko...atau mungkin terlalu "desprate housewives" untuk mencari sumber kewangan...hehehe...
Untuk tunangku yang tersayang terimalah pantun ini...

Burung Kedidi di atas peti... Memekak2 mencari padi... Tahun ni abang terlupa beli... Tahun depan sedozen abang bagi...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails