HiLaNg...Tup TuP MeNjeLma


Hye kepenatan tahap maksimum saya minggu ni...2 kali ulang alik Johor nak settlekan keje...xkisahlah janji bende semua dah settle...Saya tau ramai yang merindui entri saya yang sememangnye menepati citarasa semua mak mertua seluruh Malaysia ni...

"Tulah bean kitorang dah lama tunggu entri ko...berkualiti...SIRIM pun jamin...hahaha"
"Biasala...kalau tak xkan Helena kasi aku award blog paling gile(sampai ati ko helena)"

kata Helena plak...

"Eleh bagipun xguna bukan orang tuh nak amikpun...ngeee(die memang suke buat perangai macam nih)"

"Sabar la...aku kan baru balik penat nih tau...lain la kalau ko nak urutkan...lageypun bagi mcm tak ikhlas jek...tgk2 dah xde entri tu...hahaha"

Walaupun agak kepenatan(yela xminum tongkat ali plakkan)...Tapi xboleh ngomel sebab semua yang saya buat adalah kerja2 ikhlas yang memang sepatutnya saya buatpun...xkan nak suruh imam masjid plak gi carikan mak andam kan untuk tunang saya...Yang penting kepuasan dan kebahagiaan selepas buat semua tuh...pergh lega dapat bagi orang hepi...Saya sebenarnye xkisah apa yang jadi kat saya asalkan orang sekeliling saya hepi...

Lagey satu sebab kenapa saya xon9...laptop TOSHIBA saya mempunyai masalah dari segi pendengaran dan percakapan serta penulisan...Jadi saya terpaksa membersihkan sawang2 yang ada di dalam laptop saya nih...Saya dah pergi medical check up dan doktor mengesahkan laptop saya dijangkiti penyakit demam "chikunya hilang dicuri abu"...hahaha...So sendi2 laptop saya tidak berfungsi dengan betul malah ia xlarat nak berjalan...hahaha...

Oklah malam karang saya sambung entri yang lain sebab tgh install ym nih...xde ym hidup umpama "bulan yang dilastik batu ketika siang" ataupun "harimau yang terminum air holick"..
Jadi saya berharap kalian semua mendoakan kesihatan laptop TOSHIBA saya yek...sebab saya pun di antara kalian....Jadi dengarkanlah lagu yang menduduki tempat pertama dalam c30 era.fm...


Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails