-= RaHsia KeYaKInaN =-

Pergh rindu ar plak...Lama xmenulis akibat masa yang yang begitu ketat(igt spender je ke ketat)..
Banyak kejela minggu lepas...saya kene buat byk laptop customer(besh2)
Hari ni saya nak cite macam mana nak dapat keyakinan dalam hidup ni...
Bende nih saya belajar dah lama tapi xamalkan tu yang terumbang ambing macam duk kat laut...
Sekarang saya dah stabil dan dah dapat rentak...Apa yang saya nak InsyAllah dapat...
Dulu nak dapat keyakinan yang macam ni teramat la susah...Rase macam ruse yang nak lari dari perangkap tau...Apa yang perlu korang buat untuk dapatkan keyakinan tuh :

1- Taat
2- Sabar
3- Sungguh
4- YAKIN


Seperti yang korang tgk nak dapat YAKIN tuh bukan senang n korang jangan igt korang pergi wisma yakin korang boleh dapat yakin xpun jumpe Mohd Yakin Othman(ooops main sumpit je gua...)Kalau korang apatpunla jumpe Mohd Yakin Othman xsemestinya korang dapat ngorat die...hahaha...K lah korang pkla sesuatu untuk mengubah hidup korang...Nak dapatkan satu kehidupan korang yang ringan n best korang kene la korbankan sesuatu iaitu "CONFORT ZONE"...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails