-= SaTu HarI SaTu PosT =-

Assalamualaikum kepada reader2 n blogger2...
(pergh dah macam buat announcement plak...
Even kepala tgh migrenpun saya cekalkan semangat
utnuk tuli blog saya ni sebab sekarang saya
ada misi baru unguk blog ni...
Misi dia adala :

"Satu Entri Sehari untuk Nuffnang"

sebenarnya saya bukan rajin sangat pun nak
update blog saya ni hari2,tapi sebab nak nuffnang
masukkan iklan n kasi saya duit saya update
jugak entri dalam blog saya ni (pergh mcm terpaksa plak)

Sekarang saya agak bz(ekcelli saja2 buat sibuk)
saya tgh belajar nak mantapkan adobe photoshop
untuk edit gambar(yela xkan untuk repair moto plakkan...)
saya ada belajar dulu tapi saya xamik port sbb bagi saya
xpenting(at last kene belajar sendiri..padan muke)
Bukan apa wife saya seorang yang gile gambar(suke amik gambar)
so kalau die amik gambar xedit xcun la kan...termasuk
kerja2 pejabat yang memerlukan saya edit untuk college ni...

Nampak cam senang je tapi bilo eden torai(ayat zizan) gune
software pergh migren kepala otak ni macam nak pecahpun ada..
nnt saya upload gambar2 yang saya dah edit kat blog ni...
kire nak tunjuk artwork la kan(macam dah pro plak)
at least xpayah nak pk nak tulis apa untuk update entri blog ni...

So WISMILAK(wish me luck bukan jenama rokok gudang garam tau) ok!!!

p/s :
- harap nuffnang kasi aku iklan lebih skit...penat tau update blog sakit otak ni...
- Hopefully berjaya "master"kan photoshop secepat mungkin boleh buat business kecik2...


Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails