-= PerCaYA Ke TaK eYh??? =-


Sekarang ni banyak kes tipu duit...byk jugak kes bunuh orang
xtau la apa yang diorang nak...Asyik buat hal je pastuh nyusahkan
orang lain...memang la sekarang tgh susah nak cari duit kan
tapi beragakla ni ragut sampai mati...Kalau nak ragutpun
ragut jela beg jangan la ragut nyawa sekali dosa double beb...

Kalau ye pun dah terdesak xde duit gi la buat blog dapat gak RM50
(dengan nada riak sebab baru lepas dapat check nuffnang...hahaha)

Semalam masa tgh syok buat installation tetiba ada sorang kawan
sekolah lama saya kire bestfriend la(tapi die kawin saya xpegi n
saya kawinpun die xpegi.. itu boleh kire baik ke???haha)
buzz saya kat ym n bagitau yang ada community baru...
Nama community tu LOCKERZ.com

"Apa yang bestnye menatang ni???"

Ok die kalau sekali tgk mcm SPAM tapi ntahla kawan saya kata
macam betul kite just jawab POLL yang disediakan & then kite dapat
point & bile point kite dah cukup kite leh redeem ngan barang2...kalau kite
invite orang pun kite dapat point...Tapi bende ni kene diinvite dulu baru
boleh register...kalau tak sampai KIAMAT pun xkan dapat register...

ni bukti la yang member saya suruh tengok orang yang dah dapat
adiah dari LOCKERZ.com just inviting & jawab POLL yang disediakan :





So kepada sesapa yang berminat boleh la try n kasi email
address
kat saya n saya akan invite korang...& then tunaikan
la tanggungjawab
menginvite kawan2 korang k...

Moral :

* Cube dulu free je bukan bayarpun kalau dapat adiah kan bonus
* Sape2 yang otak negatif jangan join sebab nnt kalau xdapat saya yang kene
* Yang penting saya dah buktikan yang saya dah dapat check nuffnang (dengan RIAK nye)

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails