-= NiCe PhRaSe=-



"SAHABATMU ADALAH OARNG YANG SUKA KEPADAMU...
TETAPI TIDAK SEMUA ORANG YANG SUKA KEPADAMU ADALAH
SAHABAT MU"


Cube kite fahami maksud phrase ni...saya terbaca masa tgh syok layan FB...
xsemua orang kite suke & xsemua orang suke kite (ayat ada belit skit la cha)...
Ni realitiy beb sebab zaman sekarang ni semua orang adalah pelakon layar...
Depan cakap "baek punye..."(pergh Dafi la plak) tapi pada hakikatnya die je yang tau...

Kite kadang2 didampingi oleh ramai orang yang kononnye sahabat.
(Itupun bile kite tgh masyuk or paling cikaipun baru dapat gaji)...
xsemua kawan kite adalah kawan sejati sebab xsemua boleh tolong
kite bile masa kite tengah susah or tgh terlentang kesakitan...
Saya pun sama sebab dah byk jumpe orang yang spesis FIRAUN mcm ni...

Tapi saya bersyukur sebab saya ditemukan dengan ramai jugak
kawan2 yang boleh dikategorikan sebagai seorang sahabat...
Sahabat yang memang ada untuk tolong saya masa saya tgh betul2 perlukan...
(malas nak sebut nama sebab nant bile diorang baca diorang belagak)
Yang paling UTAMA ialah "wife" saya yang merupakan SAHABAT KAMCING saya
(jangan bangga eyh baby abg puji macam ni..ahahah)...
Banyak orang kate kat saya :

"alah Bean baru je ni...belom sampai time lagey"
"So...WTH...xkisahla sebab kitorang da lalu bende2 same2
(jangan salah faham ye!!!)sebelum kitorang kawin...
at least dah kawin bro...hahaha"


p/s :

- berhati2 bile cari kawan takut nnt kene gune je...dah dapat terus blah
- Dah ramai yang nak jadi pelakon sebab tula ada "pentas anak wayang"
- Bile dah jumpe SAHABAT sejati tu tolong la hargai sebab susah nak dapat balik bile ilang...
- Nak dapat kawan sekarang dah senang...xpayah kuar umah pun boleh janji umah ada komp,broadband pastu register & add (friendster,FB,Myspace)


Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails