-= SeDeY!!! =-

(artwork atas ni gua buat sendiri tau)

Hm...apa nak tulis eyh...
kalau nak tulis pasal menang bola semalam...
nnt ade orang komen macam2...
yang x civilized akan komen macam ni :

"eleh nasib je menang lageypun sape yang pegang cup"
(hm...kalau dah kalah accept jela...cube kalau semalam menang...)

Kalau yang terlebih civilised plak akan cakap macam ni :
"
apalah yg ko merapu nie....there's nothing to be shown who's
great or what
...btw it just a game....dont be to fanatic k..."

yang xtahan tu bile ada ayat yang macam ni :

"please respect peoples wall"
(apala cubela open minded skit...kalau gua xboleh nak
tulis apa2 kat wall lu or lu xnak orang tulis kat wall lu
jangan register facebook or del je la post kat wall lu tu)

Janganla kite nak jadi Islamic(alim) sampaikan kite nak berguraupun
xboleh...just be an open minded person la bro...
kite bukan hidup sorang...so mcm2 ragam we have to accept...
dont expect people to understand us but we have to learn bout people...
Sedangkan Rasullullah pun ada senda gurau bro...
Sebab tanpa berguarau perli hidup xceria yang lu nak emo sgt kenapa???
bile time team gua kalah lu bahan gegile (is it fair...DEM!!!)
kalau lu boleh buat jgnla nak marah bile orang buat kat lu...(fair play la bro)

"life without laughter,without cry,without happiness & without sadness is dull & bored"

(please dont be a person who is mental block guys...!!!)

Adakah saya menulis vulgar
words atau makian dalam ayat ni:
"
skang dah nampakkan sape lagey kuat...ahahahaha...tuhan dah tunjuk dah..."
(kalau ayat ni merupakan satu ayat yang mana gua maki lu...gua rase lu patut pegi kelas BM balik bro...gua siap gelak bro dalam ayat tuh...dont be too emo beb!!!)

daripada ayat yang saya terima :
"
time kalah straight 4 kali x bersuara la plak menang sekali trus menyalak mcm ANJING"
(Sekarang sape yang kurang beradab dan xbertamadun gua tanya lu...gua rase gua xcube faham lu...
dan kalau la lu ade depan gua...gua dah sapu dah bro...xde byk cite...)

Yang paling best siap ajak geng nak bancuh saya...pergh...
bro gua nak lu tau kalau lu ajak karpal singh sekalipun...
kalau gua kata gua lawan gua lawan bro kalau gua betul...
& dengan point yang gua ada gua rase kat court lu boleh kalah bro...hahaha

Dah2 malasla nak emo...gua xlayan perasaanpun just untuk
korang reader n blogger tau yang kite sebenarnya hidup majmuk...
kalau macam nilah perangai kite mana pergi 1Malaysia nye bro...
"Orang melayu terkenal ngan sikap peramah dan santunnya..."
Oklah layan orang macam ni boleh block mentaliti saya je...
Chow...Ingat ye...

p/s :

- Kalau ada terjumpe orang yang macam ni buat2 xfaham je sebab buat apa kite nak cube faham pada orang yang xnak faham nature law...
- Bola sepak boleh menyebabkan pergaduhan sesama sendiri {ni bagi orang yang minda nya tertutup}
(so kalau korang rase korang bukan a type of person yang open minded jgn layan bola pegi tgk Nur Kasih lagey bagus itupun kalau boleh terima jalan cite kalau x bergaduh laki bini plak...ahaha)
- Kalau ye pun nak Islamic or nak jadi alim jangan la terlalu nak tunjuk yang kite ni alim...sebab apa nnt boleh buat orang salah sangka...xkan orang Islam xboleh nak bergurau!!!
- tertutup pintu rezeki saya hari ni sebab terlayan kejap mamat2 mental block...Tapi jgn takut kepada mamat2 mental block ni saya maafkan anda n harap anda maafkan saya...

Happiness is a great path to go to your destiny...bare in mind...

TQ


Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails