-= WaNiTa =-


Dah xde idea dah ni...so saya decide nak merepek je dalam
blog saya nih...nak cite pasal metafizik rasa macam xsesuai
lagi sebab sayapun masih belajar lagi(orang kata tgh mencari)
.
Nnt bile saya dah khatam kite kongsi eyh tapi kalau nak
jugak boleh gi kat blog rakan seperguruan saya iaitu KARIPAP.
Brother ni memang hebat tahap cipan punye n dah berjaya amalkan.

So dalam xde idea ni saya gi "googling" kat net n terbaca
satu artikel tentang lelaki n wanita (fakta atau auta!!!)
Banyak la die tulis tapi saya ambil yang best2 jek(nak lebih baca sendiri)

FAKTA WANITA :

- Rata2 wanita akan tido lebih 1 jam pada waktu malam berbanding lelaki
**ye ke setau sy,sy yang tido lebih masa berbanding wife saya..ahaha

- Wanita xtahan cuaca sejuk sebab permukaan kulit lebih besar
**yang ni mungkin betul sebab wife saya xtahan sejuk..saya ok cume nnt selsema je.tahan ke tu???

-
Wanita lebih baik indra penciumannya disebabkan tingginya hormon estrogen yang diketahui sebagai aktivator reseptor penciuman.

- Wanita mempunyai 75% lebih banyak kelenjar peluh yang menghasilkan bau badan drpd lelaki

-
Lebih banyak wanita menggunakan kacamata dan lensa kontak, antara usia 16 - 44 tahun...

- Wanita rata-rata 153 detik berada di toilet, laki-laki 113 detik
**biasala nak tgk make up dah ilang ke blom...lelaki gi toilet nak smoking...ahaha

- Wanita lebih suke warna biru daripada warna lain
**Kenapa eyh???tu pasal la baju raya saya taun ni warna biru


p/s:

- di manakah kebenaran fakta di atas hanya dir kite sendiri yang tau sebab kite yang tentukan diri kite bukannya jiran sebelah umah...

- Kalau nak baca gi la kat : fullfilth ntah kat mana die dapat data ni pun saya xtau saya just baca je...kalau ada yang salah marah blogger ni ok!!!



Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails