-= TeRhIbUr SaMbiL MeNunGu =-


Jiawang tak tajuk en3 nih...Jiwang seyh(terloghat singapore plak)
xdelah hari complete set saya siapkan PC untuk Internet Center Kolej ni...
semua siap di "install" ngan apa yang patut(fhm2 sendiri dah la yek)
Tinggal Lab lagey 15 biji xbleh na buat skang sebab kolej belom beli license
lagey kang xpasal2 saya yang hebat ni disoal siasat oleh syarikat antarabangsa
MichealSoft (uiks macam kenal je nama nih)...

So sementara tungu PC ni siap satu2 saya decide na
k layan cite jiwang...
Yela orang dah berumah tangga xkan nak layan "Young & Dangerous"...
So saya bukak youtube layan cite lama...
Tajuk cite die "Ku Tlah Jatuh Cinta"
Saje je layan sebab masa kuar dulu xdapat layan sampai abis...
Bukan apa saja dah lama xtgk GF lama saya belakon sape lagey kalau
bukan..ten...ten...ten...

AGNES MONICA LA SAPE LAGEY
(BABY JGN JELES EYH...HUBUNGAN KITORANG DAH LAMA BERAKHIR ...)

Tu je la kot nak cite saje bosan2...nnt sambung lagey la sebab nak check
PC kat internet center tu ber"pangsen" ke tak kalau wireless dah on...


p/s :

- Hubungan saya ngan Agnes putus sebab die tuko pesen rambut
baru & bagi saya pesen rambut tu macam orang cancer lepas
Chemoterapi(betul ke ejaan saya ni..huhu)
- Bile la License window boleh dapat lambat la keje aku ni siap...
- Janganla wife saya terbaca en3 ni silap2 tido luo nnnt...ehehe..

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails