-= DuNia AkaN MusNaH ???=-


Hm...sebenarnya hari ni amat membosankan sebab saya dah siapkan
semua task2 office yang sepatutnya disiapkan minggu nih...
Dalam melayan perasaan dalam bilik kecik ni saya tgk la filem2
yang akan kuar kat cinema then terpandang satu poster filem
yang bertajuk "2012" (dalam hati saya berkata : macam cite doomsday je)...
Actually saya bukan jenis yang layan cite2 kemusnahan macam cite
ni tapi tertarik sebab sebelum ni saya ada jugak terbaca pasal 2012
ni kat dalam majalah MUSTIKA (macam mana aku boleh terbaca
majalah yang menyesatkan pemikiran manusia nipun aku xtau)...

So dengan sepantas kilat saya cube mengkaji pasal tarikh 21 Dec 2012...
Goole punye google at last saya tertarik nak baca satu artikel kat satu
blog ni...so saya pun click kat link die maka terpaparla satu artikel...
Artikel die bertajuk : 21 Dec 2012 - The World Gonna End
Nama blog die life seorang blogger

Blog ni simple (ringkas...pimple jerawat ok!!!) je...template pun default...
siap ada fakta tau...yang paling taksub siap ada count down
untuk tarikh 21 DEC 2012 (dah nak mati sgt ke bro???gua boleh kasi - just kidding)
jangan marah eyh author just gurau2 jek...(dalam ati : gua promote blog lu pun kire untung)

Menurut author blog ni pada tarikh yang dinyatakan bumi akan
mengalami bencana yang amat dahsyat dan akan menyebabkan 2/3
penduduk bumi pupus termasuk teknologi yang digunakan akan
musnah sama sekali (apasal tak semua penduduk mati!!!)...
kirenye akan wujud populasi baru dalam dunia(mula dari 0)...

KENAPA???

Dikatakan bahawa NASA telah buat satu research untuk bumi...
Ada satu planet yang dinamakan planet NIBURU(masa aku belajar sains
xpernah plak ada nama planet ni ke aku yang ter"miss") akan berada
bersebelahan dengan bumi pada tarikh tersebut dan menyebabkan sistem graviti
bumi akan terganggu dan bencana seperti tsunami dan gempa bumi akan berlaku...

Ok kite tolak pasal kajian NASA kite gi kat kajian purba kaum MAYAN...
Kajian kaum MAYAN mengatakan bahawa bencana ni pernah berlaku pada
tahun 1012 ini bermakna bende ni akan berlaku setiap 1000 tahun...
Lagi satu kalau korang kenal la(sayapun xkenal tapi pernah dengar) sape nama die
ha...Nostradamus...die die peramal yang dianggap tersangat orang eropah
dan YAHUDI!!! sebab ramalan die memang tepat...(yela tuh try main poker tgk
boleh baca kad ke tak???)...Antara ramalan2 die :

- Kemusnahan WTC (bukan PWTC)
- Kennedy ditembak mati...
(ni semua nasib je betul...diepun xtau bile die mampos!!!)

So betul sgt ke ramalan orang tua gile ni...
Ataupun satu fenomena yang dicipta just untuk
takut2kan kite umat ISLAM dari berpegang teguh
dengan ajaran yang sepatutnya...ALLAH saja yang tau...

p/s:

* Manusia xde ilmu untuk tau apa yang akan jadi masa depan...
(kalau macam tu senang la kite dah tau kite kaya ke miskin)
* Sedangkan Nabi Muhammad kekasih ALLAH pun xtau bile kiamat...
* xkisahla bilepun kiamat kalau kite beriman tempat kite tetap kat Syurga
(yang penting cite syurga cinte best!!!ahahah)

* xpayah tunggu kiamat kalau DIE kate esok kite mati so matila kite
xpayah tunggu 2012...
* So jgnla percaya sgt bende2 karut macam ni...ini just propaganda je...



Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails