-= WaKe Up!!! =-



Morning to all readers & bloggers...Korang memang rock ar...
Pergh ngantuk plak pepagi nih mungkin xsemangat sebab
esok dah nak start cuti weekend & Deepavali...
Saya cam biasa la sampai opis terus on desktop usang ni...

Hari ni terasa cam berat la pale otak ni...
"Lebih berat dari biasa"(dengan nada Hot FM)
xtaula apahal nak kate pk masalah negara xde plak...
(yela...kalau saya pk masalah negara Najib dah xjadi PM)
Dari semalam nak buat keje asyik xjadi je macam ada sesuatu
yang menghantui kepala otakku yang briliant & hebat ni...
(pergh ayat pujangga la plak pepagi nih)...

So dalam melayan kepala yang masih weng ni saya bukak youtube...
saje nak layan lagu kasi kepala saya ni ringan n dptkan mood keje...
(yela kang kalau moody habisla komp kolej ni saya jahanamkan)
So saya teringat zaman jahiliah saya lalu membuka satu lagu...
Lagu ni dinyanyikan oleh satu band yang dianggap dewa dalam
arena SKINHEAD iaitu ACAB...(ntah apa dah jadi kat band ni)

Even band ni band skinhead tapi ada beberapa lagu yang boleh
me"motivate"kan diri kite sebagai seorang manusia...
Lagu ni bertajuk "Bangun" dari album orang timur...

Antara petikan lirik lagu yang best dalam lagu ni :

"Jangan mudah kau berkata
Dunia hanya sementara
Engkau mudah leka
Buat selama-lamanya
Jangan nanti suatu hari
Menyesali apa yang terjadi
Kerana engkau masih bermimpi
disiang hari..
"

Nampak macam nak pancing undi masa election kan...hahaha(sorry i hate politic)
Lagu ni memang syok even music agak keras but lirik die moleh bentuk aura
positif dalam diri kite(bukan aura jutsu ok!!!) sebab bile kite dengar lagu2
yang membina saya daya positif kite akan bentuk semangat untuk mendapatkan mood...
so sekarang saya dah dapat mood saya untuk buat keje...So korang laya la eyh lagu ni...
Last but not least ...

"Bangun.. Dari tidur
Bangun.. Orang Timur"






FORGIVENESS...THANKFUL...GRATITUDE IS KEY OF LIFE
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails