-= KemBaLi =-

Pergh ini semua salah Facebook...Facebook yang menghayalkan saya sampai terlupa yang
saya ada blog untuk di"update"...Sampai saya lupa yang blog ni la sumber untuk saya
meluahkan isi hati dan berkongsi apa sahaja dengan blogger(tapi bukan kongsi bini ye...)

Ni ada satu cite "baek punya"(gaya Dafi)...last week ada satu "mamat" nih baru balik keje...
Walaupun penat die tetap melangkah kan kaki ke peti pos untuk collect apa2 je yang ada
kat dalam post box die tuh...Sedang leka check post box tetibe die tersentak sebab nampak
satu sampul surat putih yang dia xtau apa isi kat dalam...Sambil tunggu lif die pun dengan berdebar membuka sampul tersebut lalu mendapati ada check HSBC yang bernilai RM50.95
atas nama ABDULLAH HAFIZ BIN HUSSIN...

"pergh gua dapat check...even RM50 pun duit jugak tuh bukan sennag nak dapat duit "

Nak tau check dari sape???Dari NUFFNANG!!!Ini bermakna nuffnang tu xtipu cume
sedikit lembab je...So hari ni mamat tu baru ada kelapangan n bank in kan check tuh...

Morale of the story :

* Jangan buruk sangka...cube dulu sebab bukan bayarpun kite just update blog n dapat duit
* Walau nilai die skit tapi itu adalah rezeki jugak

* Jangan mudah putus asa...(ditujukan untuk puan capa!!!hahaha)
* Mamat dalam cite ni adalah - AKU!!!


TQ NUFFNANG!!!



- bukti jenayah blogger -
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails