BEAN MORENO NAK MINTAK KORANG TOLONG SIKIT BOLEH?

PERSONAL : BEAN MORENO NAK MINTAK KORANG TOLONG SIKIT BOLEH?

Selamat malam,hye sorry lambat update.Entri ni memang pendek je sebab Bean Moreno teramat letih sebab baru balik dari MTV Worldstage 2010 dan mungkin juga sebab dah tengah malam so malas nak melalut panjang2.

Korang pernah dengar contest What's Your G tak?Ni contest dari McD yang 'paaaaaaling senang nak menang'.Hak3...Kalau tak pernah tengok gambar bawah ni :



Kenapa saya cakap senang.Sebab cara dia memang senang iaitu :


* Makan GCB burger
* Masuk Facebook
* Pergi Facebook Application Untuk McDonalds
* Tulis Apa maksud G pada korang
* Upload gambar
* Suruh kawan2 VOTE


Senang kan yang susahnya nak keluar duit beli burger je.hak3...So petang tadi bila kebosanan saya terfikir nak try nasib untu contest ni.Jadi dengan keadaan main 'bo' je saya upload gambar saya tu.So dengan harapan untuk menang saya nak mintak korang tolong vote je.Macam mana nak VOTE :


* Login Facebook korang
* Just Klik sini
* Then vote


Saya biasa kalau mintak tolong mana ada benda susah2.semua senang je tak perlu keluarkan duit.Harap2 korang dapatlah tolong saya ye.VOTE untuk saya ye.


p/s :
* VOTE korang memang nampak kecil tapi pada saya itu satu pertolongan yang besar.
* Esok saya akan update pasal MTV Worldstage 2010.Doakan saya bangun awal ye.
* Ini STICKY POST sila ke bawah untuk entri yang up to date!!!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails