MTV WORLDSTAGE MALAYSIA 2010 | TOKIO HOTEL

MTV WORLDSTAGE MALAYSIA 2010 : TOKIO HOTEL

Salam semua,dah petang.Kejapje masa berlalu samapi kita tak sedar sekarang umur dah nak maik lagi satu hari.Tau2 je umur dah 29 tahun (oops).Saja je nak update sebab terlalu rajin hari ni.Sementara tunggu aiensepet balik saya nak sambung pasal event semalam.Event apa korang tanya?MTV WOLRDSTAGE MALAYSIA 2010 la apa lagi.Tadi saya cerita pasal group girls yang tengah so hot sekarang iaitu Wondergirls.Amacam best tak video tu?


Korang minat tak dengan Tokio Hotel?Saya sebenarnya kureng sikit dengan band rock yang muka jambu ni.Tapi semalam lepas tengok diorang punya performance saya tertarik dengan dua lagu dia.Sayapun tak berapa ingat tajuk dia.Kalau tak silap last time diorang datang Malaysia buat show kat One Utama.Ni kira kali kedua diorang datang.Semalam masa diorang perform awek2 semua mengilai macam pontianak.Dah macam masuk rumah hantu beb.


Semalam diorang perform 5 lagu termasuk lagu World Behind My Walls & Automatic.so disebabkan saya ada kat situ sayapun tangkap2 gambar sambil layan lagu dia.Bila dengar2 balik,lagu diorang ada jugak yang best.Oklah jom saya tunjuk gambar diorang yang saya berjaya shoot dari jauh.














Huh!Macam mana rock tak diorang?sekali tengok nampak macam band black metal kan?Gimik diorang dah macam band Rammestein.Tapi bila amati ada jugak macam band 'adik2'.hak3...Kebanyakkan gambar tertumpu pada vocalist Tokio Hotel iaitu Bill Kaulitz sebab camera saya dapat fokus sampai area dia je.Ramai awek2 yang datang cakap dia ni handsome.Tapi apa2 pun diorang memang rock!Tapi malangnya saya tak dapat nak shoot video dia sebab masa tengah syok rakam tiba2 memory card dah full.Ces!


p/s :
* Ada orang kata dia tiru gaya Adam Lambert.Betul ke?
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails