HUKM TERBAIK BEB


PERSONAL : HUKM TERBAIK BEB

Selamat petang semua.Amacam sihat?Saya sihat just keadaan tak selesa dan susah nak bergerak sebab luka operate hari tu still belum kering.Bila nak bergerak je memang pedih.Nak kena minum Poleney banyak2 baru luka ni senang baik rasanya.Macam yang korang tau hari tu saya admited kat HUKM sebab ad masalah sikit dengan paru saya.Kalau nak ikutkan nak je masuk ke HKL tapi bila fikir2 balik better msuk HUKM supaya family saya senang nak tengok saya.So dengan rasminya saya discharge semalam 29/08/2010.



Kalau tengok gaba atas ni pun korang dah dapat bayangkan yang saya tengah menahan kepedihan luka dalaman.Tapi sebab semangat discharge saya gagahkan diri untuk berjalan dengan laju (oops).Saya nak balik awal bukan sebab tak best duduk kat sini.Kalaulah saya tak perlu layan tiub dan jarum2 dah tentu best.hak3...Yelah makanan best pastu nurse2 & doktor2 kebanyakkannya friendly.Walaupun banyak kali diorang hantar doktor baru untuk ambil darh saya dan tak berjaya tapi diorang semua beradab lah orang cakap.




Apa2pun kalau ditanya saya hospital mana yang best saya akan cakap HUKM sebab saya dah rasa duduk kat situ dan facility dia memang cukup disamping layanan staff diorang yang memang friendly.Kalu aiensepet nak bersalinpun maybe saya akan hantar ke HUKM kalau hospital private penuh.


Akhir kata thanks kepada staff2 Wad 6J HUKM sebab nak melayan karenah pesakit yang agak mengada macam saya ni.Yelah saya tak pernah admited so agak culture shocked la.hak3...Thanks a lot guys!




p/s :



  • Thanks to semua yang datang melawat,yang tanya khabar dan yang paling  best yang datang bawak buah tangan ni termasuk cikhel yang datang dengan ayam KFC.hak3..
  • Kepada staff2 yang jaga saya,kalau ada rezeki nanti saya belanja makan eyh.Itupun kalau korang tak resign or kena transfer.haha...So doakan rezeki saya murah
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails