MTV WORLDSTAGE MALAYSIA 2010 | WONDERGIRLS

MTV WORLDSTAGE MALAYSIA 2010 : WONDERGIRLS

Hye guys,dah lunch?saya baru siap basuh baju dah kemas rumah.Tadi saya dah cerita sikit2 pasal apa yang berlaku kat MTV WORLDSTAGE 2010, siapa yang perform dan apa kesulitan yang terjadi.Sebelum saya teruskan ke cerita lain (tapi masih pasal MTV WORLDSTAGE) saya nak mintak maaf dulu kat Bunkface sebab tak dapat nak review persembahan diorang.Bukan tak nak support tapi saya terpaksa beratur panjang dan lambat masuk.Sorry ye guys.Korang kenal tak dengan diorang ni :



Awek2 hot ni datang Malaysia semalam dan diorang salah satu artis yang perform untuk event semalam.Diorang jugaklah salah satu sebab kenapa saya nak pergi sangat MTV WORLDSTAGE 2010.Nak jugak tengok apa kehebatan dan nak rasa aura Wondergirls.Kalau tak silap diorang nyanyi 5 buah lagu termasuk lagu hitz diorang Nobody & So Hot.Korang nak usha gambar2 diorang yang saya berjaya shoot?Ok sebelum tengok saya nak mintak maaf kalau kualiti gambar agak teruk sebab saya just pakai compact camera Canon A495 :












Satu perkataan je yang dapat saya cakap iaitu Wondergirls memang Hot.Even tak dapat tengok dekat2 saya puas hati dapat tengok diorang perform.Bilalah diorang nak datang lagi eyh.Kalau saya kaya macam jutawan Malaysia tu dah lama saya pergi Korea ajak diorang jalan2.Rasa2 korang puas tak tengok gambar?Tak puas kan so saya ada bikin video untuk korang.Tapi kualiti agak tak berapa nak bagus lah.Tunggu saya beli camcoder nanti saya rakam.hak3...Nah layanlah video WonderGirls masa kat MTV WORLDSTAGE 2010 semalam.



WONDERGIRLS MTV MALAYSIA 2010 - TELL ME



WONDERGIRLS MTV MALAYSIA 2010 - NOBODY
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails