SUKAN | TERIMA KASIH TAN BOON HEONG & KOO KIEN KEAT


SUKAN : TERIMA KASIH TAN BOON HEONG  & KOO KIEN KEAT

Selamat pagi guys,Bean Moreno masih boleh menaip entri.Semalam ada cuba jugak untuk menaip entri tapi bila nak taip je terasa macam terkena genjatan eletrik so berhenti.Hari dalam percubaan untuk mengeluarkan entri macam orang sihat.Itupun kalau berjaya.hak3...Thanks kat korang yang berdoa dan memberikan saya semangat kepada saya untuk mengharungi kesakitan semasa di hospital.



Semalam merupakan kejohanan badminton dunia.Sepertimana yang kita tahu Dato Lee Chong Wei pun sangkut semi dan kalah pada Taufik Hidayat tapi tak kisahlah sebab dia sakit belakang dan dia berjuang sampai dia betul2 kalah bukan macam satu lagi pemain badminton tu yang main pun tak seberapa tapi sibuk dengan kes cerai je.Memalukan...




Yang amat membanggakan ialah beregu negara dapat masuk final.Banyaklah saya baca yang kondem diorang sebab kalah.Tak eloklah macam tu sebab saya tengok match semalam.Bagi saya walaupun diorang kalah tapi diorang boleh digelar hero jugak sebab sepanjang perlawanan memang nampak diorang bersungguh2 bukan just melepaskan batuk ditangga.Korang rasa senang ke nak kalahkan beregu China Cai Yun & Fu Haifeng?Susah beb.Tapi diorang berjuang sampai diorang terduduk.Tak caye tengok gambar tu.hak3...Anyway Terima Kasih kepada regu negara Tan Boon Heong & Koo Kien Keat sebab bermain bertungkus lumus.Kali ni kalah takpe kita try next tournament ok.


Keputusan  Tan Boon Heong & Koo Kien Keat VS Cai Yun & Fu Haifeng


SET 1 : 21 - 18
SET 2 : 18 - 21
SET 3 : 14 - 21

p/s :

  • Jangan disebabkan kalah je kita terus nak blame diorang kita tak tau situasi diorang masa bermain.Penat beb...
  • Dah lama tak jadi reporter free ni...
  • Gambar Credit to Hmetro.Saya terpaksa cilok sebab tak sempat nak ambil gabar kat TV.


Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails