BENDA SEMUA DAH BARU TAPI CORAK KAU TETAP SAMA


FOOTBALL : BENDA SEMUA DAH BARU TAPI CORAK KAU TETAP SAMA

Selamat petang,korang semua sihat?Bean Moreno semakin sihat dan selera semakin tinggi.Setiap 30 minit mesti rasa lapar.Mungkin efek dari darah yang keluar setiap pagi.Hari ni ada satu berita best.Kemungkinan saya dapat balik rumah awal sedikit memandangkan keadaan saya yang dah sedikit stabil.Tapi yang tak bestnya doktor tadi cakap dia bagi saya pilihan samada saya nak buat operation or tak?Opeartion ni untuk mengesahkan samada saya betul2 Tibi ataupun tak.Di nak buat lubang kecil kat dada kanan saya untuk masukkan kamera.Kalau tanya saya memang saya tak nak.Sakit wooo!


Saya rasa korang faham apa yang saya nak sampaikan kat atas memangdangkan kategori dia adalah football.Memang saya selaku kipas susah mati Liverpool FC agak kecewa dengan corak permainan dan cara susunan player.Dari zaman Benitez sampai ke Roy Hudson tetap sama.Memang menyakitkan hati.Kau tetap nak guna taktik yang lapuk tu.Kalau dah nama pun coach kajilah player apa yang ko ada.Ni tak asyik2 4-4-2 kuno.Ko gunalah taktik tu memang sampai kiamatpun Liverpool takkan menang EPL.Lepas tu dah tau Lucas tu main macam ayam nak kena sembelih kasi first team.Kalau saya dah jual dah si Lucas tu.Memang tak function pun.



Sponsor dah baru,coachpun dah baru,Jerseypun dah baru yang paling best owner lamapun dah berambus tapi tetap dengan cara permainan kuno.Saya rasa sebelum nak pilih coach untuk Liverpool,chairman kena suruh individu tu main Football Manager dua season.Kalau menang and boleh bagi cup untuk Liverpool dalam game tu baru dia layak pegang title coach.Ingatkan ada lah pembaharuan yang Roy Hodgson akan buat dari segi taktik rupanya sama je.Datang bawak & buatlah pembaharuan sikit barulah fan suka.Ni tak datang2 beli player lepas tu seri sekali then kalah.Kalau kalau 1-0 boleh terima ni 3-0 pergh apa nak jadi beb!Liverpool bukan macam Blackpool yang baru terkial2 nak dapat point untuk EPL.Newcastle pun masuk balik EPL boleh belasah Aston Villa 6-0.


p/s :



  • Tetiba rasa lapar pulak.Nampak gayanya memanglah kena jadi perempuan ganti puasa.
  • Apa2pun thanks to Eyriqazz, Kak Ina KL dan Mat Joe yang telah buat entri semangat untuk saya.
  • Bila sakit ni barulah saya tau ramai jugak yang ambil berat pasal blogger cap ayam macam saya ni.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails