CHURPCHURP BERWAJAH BARU

MAKE MONEY : CHURPCHURP BERWAJAH BARU

Hye semua,dah lama saya tak update blog ni.Last sekali pasal MTV Worlstage Malaysia 2010.Itupun hari Ahada kalau tak silap.Semalam hari yang agak penat dan banyak kerja.So tak boleh nak update blog.Saya cuma reping entri je semalam.Hari ni pun saya just nak buat quick update je.


Pernah tengok gambar kat atas ni?Apa tak pernah dan tak tau apa benda ni?Dulu saya pernah cerita pasal benda ni.Nama dia ChurpCurp yang merupakan satu lagi anak syarikat Nuffnang.Actually Curpchurp lebih kepada Twitter dulu tapi sekarang korang jangan terkejut sebab diorang dah integrate system dengan Facebook dan ini bermakna lepas ni selain daripada earn duit dari Twitter kita boleh earn jugak melaui facebook.

Churpchurp ni simple je.Tak perlu nak taip entri panjang2 untuk earn sebab Twitter hanya allow 131 char untuk taip.Apa yang korang kena buat ialah taip satu tweet mengikut apa keyword yang diorang bagi dan selalunya kempen2 diorang sama je macam apa yang ada dalam Nuffnang.Yang bestnya tanpa click dari orang ramai pun dapat duit cuma tak banyaklah kan.




Nampak tak dah ada lambang Facebook.So lepas ni tak mustahil ada task untuk kita update kat status Facebook kita.Sila abaikan earning saya sebab ChurpChurp memang lambat sikit earning dia.At least banyaklah jugak.Dah nilai cashout dia besar sikit dari Nuffnang iaitu RM100.Tapi tak mustahilkan dulu dengan Nuffnang nak dapat RM5 sebulan pun susah.Sekarang tidak lagi.hak3...


Amacam berminta tak?kalau berminat just pergi website Churpchurp dan register.Lagi pun sekarang tengah ada contest refferal sempena menyambut hari keputeraan Churpchurp.Hadiah menarik.So sesiapa yang memanbaca entri ni dan berminat bolehlah register dan jangan lupa bila dia mintak twitter ID masukkanlah id saya jangan malu2 ye.


contohnya :




Kat ruangan tu silalah letak Bean_suterablog ye.


p/s :
* Memamnglah ruangan atas tu optional kan tapi apa salahnya bantu membantu.Saya tolong promote korang untuk earn korang letaklah id saya kan...hak3...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails