3 GAME PC YANG PERNAH BUAT BEAN MORENO ADDICT

3 GAME PC YANG PERNAH BUAT BEAN MORENO ADDICT

Salam guys,

Hari ni just nak share dengan korang antara game yang pernah buat saya addict sampai lupa nak belajar.  Korang pun mesti ada kan game yang korang suka main sampai khayal dan lupa nak buat kerja.  Tapi game ni saya dah tak main sebab sekarang ni sibuk dengan blog je mana ada masa nak install game ye tak...

1. Golden Axe



Game ni memang old school gila.  kalau tak silap game ni saya start main time tu still pakai disket dan intel pentium masih belum wujud dalam dunia.  Game ni adalah satu game adventure yang sangat best.  Korang boleh pilih 3 character iaitu dwarf, Barbarian dan satu awek (yang penting awek ni seksi).  Dalam perjalanan korang akan berlawan dengan macam-macam makhluk pelik.  Graphic sangat simple (yelah zaman 486 mana ada graphic card).  Yang penting saya tak khatam lagi game ni hak3...

2. Championship Manager


Pernah main game ni?  Game ni melatih diri kita supaya alert dan manage something dengan betul.  Bukan senang nak jadi manager satu club bola.  Kita selalu tegok bola EPL pastu kutuk manager bila kalah try lah main game ni tengok korang boleh tak menang setiap game.  Belum pernah dalam sejarah bola sepak satu team menang 38 game.  So sebelum korang kutuk manager baik try main game ni.  Game ni kalau korang main memang takkan habis dan gian akan datang bila korang menang cup.  Masa saya study game nilah oenyebab saya tak dapat 3 pointer masa sem 3.

3. Lamboghini - American Challenge


Mesti korang gelak tengok game ni.  Yes memang old school gila dan untuk pengetahuan korang game ni wujud sebelum Need For Speed tau.  Graphic memang nampak cam bodoh-bodoh je tapi bila dah main mak aiyh syok gila.  Game ni pun saya belum khatam lagi sebab masa time ni saya form 4 then mama tak bagi saya main takut tak belajar.

Amacam korang pernah tak main game yang saya main?  Bagi kanak-kanak yang lahir zaman millenium confirm diorang tak pernah main pun.  Diorang just layan game PS3 je.  Tapi kalau ikutkan game dulu lebih seronok even gambar hodoh.

p/s :

Terasa nak khatamkan game Golden Axe.  Nanti nak download semula.

Sila share entri ni kalau korang rasa patut diketahui orang lain kalau nak menderma tanpa keluarkan duit sila klik ini sebagai tanda support korang atas penulisan saya.

- Dah register Heartbeat?  Sila register sebab income dia lebih laju dari Nuffnang...hak3..
Ada terfikir nak pakai HTC Desire HD?  Mydeal nak kasi free...
- Iphone 4 anda kesunyian? Mai langgan iDigi
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails