JOHAN & ZIZAN TETAP TERBAEK

JOHAN & ZIZAN TETAP TERBAEK



Salam guys,

Macam yang kita tau Raja Lawak 5 dah settle.  Pemenang dia pun kita dah tau.  SO still belum terlambat untuk saya ucapkan tahniah pada Man sebab muncul Juara Raja Lawak 5 dan berjaya jadi OKB (yelah dapat RM 100K).  Selama ni saya tak pernah miss tengok Raja Lawak tapi time final saya tak dapat tengok sebab terpaksa buat 'amal jariah' untuk The Store.

Entry kali ni saya tak nak cerita pasal Gelanggang Raja Lawak 5 Akhir sebab saya sendiripun tak tengok lagi so tak boleh nak review.  Nanti bila saya dah dapat tengok semua persembahan saya akan buat review.  Bagi saya dalam banyak-banyak pelawak sekarang (baru) Johan dan Zizan adalah yang terbaek! Jom kita layan video ni dulu :








Bagi saya dalam banyak-banyak pelawak baru diorang ni memang best sebab gaya memang spontan.  Kita tengok pun kita rasa selasa.  Apa yang membezakan diorang dengan pelawak-pelawak lain ialah Johan & Zizan banyak keluarkan idea-idea baru yang memang lawak selain lawak diorang yang santai dan kita faham.  Tapi tak taulah pulak apa akan jadi kalau diorang buat lawak separate.  Anyway good luck kat Johan & Zizan untuk program terbaru Astro iaitu Maharaja Lawak yang akan menghimpunkan semua finalist Raja Lawak dari musim 1 sampai musim 4.  Kita tengok siapa akan jadi Maharaja Lawak nanti.


p/s :


* Still ingat dulu masa sekolah ada satu cikgu tu suka buat lawak tapi kitorang tak gelak pun.  Alasan dia kalau lawak yang dibuat tu orang faham itu lawak lapuk. So maknanya lawak dia tu lawak educated...



Sila share entri ni kalau korang rasa patut diketahui orang lain kalau nak menderma tanpa keluarkan duit sila klik ini sebagai tanda support korang atas penulisan saya.

- Dah register Heartbeat?  Sila register sebab income dia lebih laju dari Nuffnang...hak3..
Ada terfikir nak pakai HTC Desire HD?  Mydeal nak kasi free...
- Iphone 4 anda kesunyian? Mai langgan iDigi
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails