RAJA LAWAK 5 | MINGGU 5 - KUMPULAN BALAS

RAJA LAWAK 5 | MINGGU 5 - KUMPULAN BALAS

Dah lama tak review pasal Raja Lawak 5.  Bukan tak mahu tapi video dia asyik keluar lambat so mood tetiba hilang nak review.  Entri Kali ni nak review pasal satu kumpulan yang saya rasa semakin bagus.  Masa awal-awal kemunculan cara diorang tak berpa nak menjadi tapi start minggu 4 best pulak.  Kumpulan yang saya nak review ni ialah Kumpulan Balas.  Jom kita tengok apa yang best ...






Minggu 5 diorang buat tajuk Cinta Pasha & Jujai dalam kategori Lawak Muzikal.  Bagi saya memang lawak.  Komen Bean Moreno :

* Minggu ni apa yang menarik perhatian saya ialah lawak yang diorang tonjolkan mengikut isu dan hot topic.  Korang pun tau kan pasal apa.
* Idea memang banyak dan kalau kita tengok dari first week anchor Balas ialah mamat yang badan besar tu.

* Kalau orang kutuk cara diorang nyanyi bagi saya itu bukan satu kesilapan Balas.  Sebab ni bukan mentor nak nyanyi sedap-sedap dan ikut tone.

Apa-apapun ada lagi yang best-best cuma kalau nak ikut tekak saya memang Kumpulan Balas paling best untuk minggu 5.  Esok saya akan review minggu 6 pulak.

p/s:
* Gaya spontan itu perlu sebab kalau bergantung pada script itu nama dia berlakon drama.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails