TERIMA KASIH ATAS BACKLINK KORANG SEMUA...SAYA GUNA BLOGPULSE UNTUK USHA BACKLINK

TERIMA KASIH ATAS BACKLINK KORANG SEMUA...SAYA GUNA BLOGPULSE UNTUK USHA BACKLINK



Salam guys,

Hari ni nak share satu platform yang berguna untuk korang berblog.Sayapun actually baru tau benda ni daya saya sepatutnya berterima kasih pada Kak Jie atas ilmu yang berguna ni.So tak silap kalau saya katakan ilmu itu harus dicari tak kira tempat, masa dan cara.

Update ni pendek je sebab saya nak share cara untuk korang check dari mana datangnya backlink korang.Macam yang korang tau backlink ni adalah satu element yang boleh membantu boost traffik blog korang dan sila jangan kedekut backlink.Pernah dengar Blogpulse?
Ok Blugpulse ni adalah satu platform yang korang boleh gunakan untuk search backlink yang diberi oleh blogger lain kepada korang.So korang boleh dapat tau samada ramai yang mengutuk korang ataupun suka pada korang senang cerita apa-apa backlink or keyword korang boleh guna blogpulse untuk check.

Apa yang korang boleh buat dengan blogpulse :

1. Check Backlink - Korang boleh search ikut URL,Topic & Keyword
2. Tengok Highlight - Korang boleh usha apa highlight (cite best untuk hari tersebut)
3. Check Top Link - Korang boleh check top sites
4. People - Diorang ada featuredkan individu yang menjadi carian
5. Top Video - Kalau korang nak cari video yang tengah hot kat Youtube boleh jugak usha sini
6. Top Blog Post - Nak usha blogpost paling hot kat dalam dunia
7. Top Blog - untuk Usha blog paling top dalam dunia untuk hari tu
8. Key Phrase - Untuk Keyphrase yang tengah meletop
9. Top Stories - Yang ni untuk korang tengok apa berita yang tengah hangat 
10. Top Source - Punca korang boleh dapat berita

Amacam?Dengan benda ni tak mustahil korang bukan dapat bagi penghargaan kepada blogger yang kasi backlink tapi mungkin boleh tolong korang dalam permainan SEO.Harap apa yang saya share ni berguna untuk korang.


Persoalan :


* Apa yang korang guna untuk check dari mana & siapa bagi backlink kat korang?


p/s :


* Terima Kasih pada blogger yang tak kedekut bagi backlink pada saya.
* Nak layan DVD dengan aiensepet...


Sila share entri ni kalau korang rasa patut diketahui orang lain kalau nak menderma tanpa keluarkan duit sila klik ini sebagai tanda support korang atas penulisan saya.

Iklan :

- Dah register Heartbeat?  SIla register sebab income dia lebih laju dari Nuffnang...hak3..
Buat duit dengan Twitter dan Facebook.  Jom Churp sekarang...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails