MENTOR 5 | MAKCIK SARIFAH I HEART YOU

MENTOR 5 | MAKCIK SARIFAH I HEART YOU

Salam guys,

Malam ni just nak share satu video yang saya rasa menarik dan merupakan symbolik kepada menghargai seseorang.  Oklah jom layan video yang rasanya kalau korang layan Mentor  5 mesti dah tengok.




Komen Bean Moreno :

* Suara makcik Sarifah ni memang sedap beb terkejut saya dengar sebab kalau nak dibandingkan dengan penyanyi yang baru-baru nak up sekarang memang tapau.  Apa lagi Kak Pah bikin duet lah...
* Mesti korang yang tak layan Mentor mesti tertanya-tanya siapa makcik Sarifah ni.  Dia merupakan seorang kipas susah mati Datuk Sharifah Aini.  Gila, dia punya kumpul album Kak Pah memang takde siapa boleh lawan.

* Apa yang menarik pasal makcik ni bukan takat dia je minat Kak Pah.  Siap influence anak dia dengar sekali dengar.  Kalau nak tau yang last sekali masuk menyanyi tu ialah anak makcik Sarifah.

p/s:

* DUlu pernah terfikir,  kalaulah saya ada anak saya nak influence dia dengar lagu The Cocksparrer..hak3
Sila share entri ni kalau korang rasa patut diketahui orang lain kalau nak menderma tanpa keluarkan duit sila klik ini sebagai tanda support korang atas penulisan saya.

Iklan :


- Dah register Heartbeat?  SIla register sebab income dia lebih laju dari Nuffnang...hak3..
Buat duit dengan Twitter dan Facebook.  Jom Churp sekarang...
- Iphone 4 anda kesunyian? Mai langgan iDigi


Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails