BEKERJA MALAM SAMBIL MAIN ANGRY BIRD

BEKERJA MALAM SAMBIL MAIN ANGRY BIRD

Salam guys,
Malam ini saya masih di office stayback untuk upgrade beberapa server outlet.  Mata dah berat tapi kerja masih berlambak jadi sementara tunggu progres outlet lain maka saya teringin sungguh nak cuba satu game yang tengah top sekarang.  Ya saya tau mungkin saya terlambat mencuba game ni sebab ramai yang dah khatam tapi mencuba itu tiada had waktu awal atau lambatkan (melainkan try awek).  So malam ni tetiba gian nak main Angry bird.  Pernah tak korang main game ni :





Korang tengok gambarpun korang dah dapat bayangkan betapa cutenye binatang dalam game ni.  Colour tone dia memang menarik belum dengar muzik dia lagi mesti korang akan ketagih mainAngry Bird ni permainan dia sangat unik sebab dia macam puzzle tau korang perlu hancurkan tempat persembunyian musuh dengan lastik dan burung yang diberi.  Korang perlu unlock stage dia dengan cuba hancurkan kubu dari stage satu...


Amacam tertawan tak dengan grafik cute ni.  memang syok beb main game ni sebab tak perlu 'graphic card kuasa kuda'.  Nak tengok macam mana cara permainan Angry Bird ni....


Tengok saya berjaya meruntuhkan rumahtangga orang sarang musuh.  Serius game ni sangat cute.  kalu korang nak tau game ni adalah adaptasi dari game iphone ( wah dah macam movie plak).  So kepada yang berminat nak main game ni kat PC korang boleh download kat blog bro Rjuna.

p/s :

* Kadang-kadang bila ada game ditempat kerja kita boleh kerja tanpa tekanan.  Boss sila enable internet kat PC saya (apa kene mengena).

Sila share entri ni kalau korang rasa patut diketahui orang lain kalau nak menderma tanpa keluarkan duit sila klik ini sebagai tanda support korang atas penulisan saya.

Iklan :

- Dah register Heartbeat?  SIla register sebab income dia lebih laju dari Nuffnang...hak3..
- Buat duit dengan Twitter dan Facebook.  Jom Churp sekarang...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails