APABILA DA VINCI MELUKIS POTRET BRAD PITT - THANKS TO JEJAI

APABILA DA VINCI MELUKIS POTRET BRAD PITT - THANKS TO JEJAI
Salam guys,

Pernah tak gambar korang  yang sebenar di'art'kan oleh seseorang.  Wah hari ni agak terkejut dengan art yang dibuat oleh Da Vinci.  Tak sangka pulak dia sudi nak potretkan gambar Brad Pitt.  Mau tengok ...





Satu artwork yang simple tapi bermakna.  Seumur hidup saya ni first time orang buat art bermodelkan saya (yelah saya tak femes).  Tapi yang tak best dalam gambar ni nampaklah pulak yang saya ni 'panda'.  Harus beli set Syurah ni.ha3k...  Anyway to Bro Jejai thanks a lot.  You let me feel the sunshine even i am in the middle of heavy rain...  Apasal muka gua yang ganas bertukar menjadi jambu di dalam gambar ini?


p/s :


* Friendship is not only a word that we only can voice it out but it also show how human should hold their hands togther (support).



Sila share entri ni kalau korang rasa patut diketahui orang lain kalau nak menderma tanpa keluarkan duit sila klik ini sebagai tanda support korang atas penulisan saya.

Iklan :
- Dah register Heartbeat?  Sila register sebab income dia lebih laju dari Nuffnang...hak3..
Ada terfikir nak pakai HTC Desire HD?  Mydeal nak kasi free...
- Iphone 4 anda kesunyian? Mai langgan iDigi
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails