REMI GAILLARD | PUBLISITI, KREATIVITI ATAU MINAT?

REMI GAILLARD | PUBLISITI, KREATIVITI ATAU MINAT?

Salam guys,

First of all sorry semalam saya tak dapat nak kasi satu entri pun untuk korang sebab semalam saya pi check-up kat HUKM.  Berita baik kadar bajnir di paru-paru dah semakin surut dan berita buruk saya kene undergo treatment sampai bulan 7.  Adus lama lagi sure boss mengamuk punyalah tapi nasib baik takde checkup dalam masa terdekat ni.  Yang paling tak best saya kena makan ubat tu sampai bulan 7 wow satu jangkamasa yang agak lama.

Ok tutup cerita personal jom kongsi pendapat.  Korang pernah dengar nama Remi Gaillard?  Dia ni bukanlah ahli falsafah yang hebat,  bukan juga tokoh politik yang bagus tapi dia hanya seorang vloger gila.  Actually dia dah buat kerja ni lama dah.  Disebabkan sekarang orang sibuk-sibuk pasal vlog maka saya keluarkan hero saya.  Ok jom layan satu dari vlog gila si Remi Gaillard ni :





Ni baru satu video gila dia.  Ada banyak lagi sebenarnya.  Saya jumpa video nipun dari aiensepet sebab dia suka benda-benda yang luar kotak pemikiran manusia biasa ni.  satu perkataan je yang boleh saya bagi kat dia ni iaitu dia seorang yang gila dan berani.  Buat video sampai kena bantai dengan kayu golf, kena halau dengan guard dan macam-macam lagi.  Memang gila tapi ia lebih best dari buat vlog just ketawa-ketawa sahaja (tayang muka).  Even ni bukanlah satu vlog yang sebenarnya dan takde info tapi menghiburkan.  Kalau korang nak usha vlogger yang best-best boleh masuk blog Melz dia ada review.

Apa pendapat korang pasal Remi Gaillard ni.  Adakah dia buat benda ni untuk publisiti, atau untuk tunjukkan kreativiti ataupun sebab dia memang minat?

p/s :

* Tak sanggup saya nak buat gila cam mamat ni.  tapi mungkin itu kepuasan diri dia kot.

Sila share entri ni kalau korang rasa patut diketahui orang lain kalau nak menderma tanpa keluarkan duit sila klik ini sebagai tanda support korang atas penulisan saya.

Iklan :
- Dah register Heartbeat?  SIla register sebab banyak barang-barang best untuk buat hadiah.
- Buat duit dengan Twitter dan Facebook.  Jom Churp sekarang...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails