BEKERJA LEWAT MALAM

BEKERJA LEWAT MALAM



Salam guys,

Cuba teka saya berada di mana? Peneka terbetul akan mendapat hadiah iaitu tutorial blog pagi esok.  hak3...  Saya masih berada di office sebab ada upgrade program untuk outlet yang saya jaga. Start daripada pukul 7 tadi saya duduk depan pc buat support.  La ni (fulamak vakap loghat kedah beb) most of the outlet dah settle tinggal dua je lagi.  Even dah siappun saya tetap kena tunggu satu lagi kawan saya siap upgrade untuk outlet dia.

Ni adalah first time saya bekerja sampai malam tapi apa-apapun esok boleh masuk pukul 1 bermakna esok saya boleh bangun lambat dan post banyak entri hoho...Next week ada lagi satu round untuk outlet lain so apa boleh buat stayback lagi lah jawabnya.  Hopefully kawan saya ni dapat settlekan secepat mungkin sebab mata dah rabak badan dah letih.  kalau larat maybe saya akan update entri kat rumah.

p/s :

* First time bikin satu entri diari... Pergh kagum siot.haha
* terasa janggal bila buat entri gila personal macam ni?
* Pernah tak korang kerja lewat malam? Cube cite cube cite...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails