ST12 - JANGAN PERNAH BERUBAH

ST12 - JANGAN PERNAH BERUBAH

Salam guys,

Wah dah dua hari takde entri fresh dari blog ni.  Bukan sebab malas tapi saya terlalu sibuk dengan kerja so takde masa nak buat satu entri lagi lagipun bulan depan saya dah start duduk kat rumah baru makanya kene bersiap-siap kemas.  Ok hari ni nak share satu lagu Band Indon yang bagi saya lirik dia dan alunan muzik dia memang best.  Pernah layan lagu ST12,  alah yang dulu popular dengan lagu Puspa.  Ni single diorang yang terbaru rasanya.  Bagi yang tak pernah layan jpm layan :



ST12 - JANGAN PERNAH BERUBAH [DOWNLOAD HERE]

Komen Bean Moreno :

* First of all lagu ni untuk diri saya sebagai tanda peringatan supaya tidak pernah berubah terutama cinta saya pada aiensepet dan family saya (tapi kualiti hidup kena lah berubah jadi lagi best kan).

* Saya bukan nak sanjung band indon.  Actually most of band indon ni muzik dan lirik diorang memang kena je.  Kalu diorang keluar lagu sedih memang bila kita dengar memang kita sekali akan rasa sedih.  Bukan nak merendahkan kualiti band Malaysia,  sebab ada juga Band Malaysia yang best tapi tak semua dapat jadi macam tu.

* Suara vocalist dia memang agak sengau tapi kalau kita dengar lagu band indon memang kebanyakan suara vocalist dioarng sengau tapi best.  Adakah ini trend band-band dari sana?

Oklah entri ni tak boleh panjang-panjang just nak share lagu ni je.  Tengah nak bersiap-siap packing sebab lepas tengok Hikayat Merong Mahawangsa saya nak shoot balik Muo!

p/s :

* Jangan pernah berubah dengan pendirian kita.  Anyway thaks to Abang Nara sebab sudi jemput blogger cap kentang putar ni tengok cerita Merong Mahawangsa.

Sila share entri ni kalau korang rasa patut diketahui orang lain kalau nak menderma tanpa keluarkan duit sila klik ini sebagai tanda support korang atas penulisan saya.

Iklan :
- Dah register Heartbeat?  SIla register sebab income dia lebih laju dari Nuffnang...hak3..
Buat duit dengan Twitter dan Facebook.  Jom Churp sekarang...
- Iphone 4 anda kesunyian? Mai langgan iDigi
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails