DOAKAN SAYA SELAMAT PERGI DAN SELAMAT BALIK

Hye still lagi dalam mood Ahad.Bean Moreno baru bangun dan perut terasa sangat lapar.Jap lagi lepas mandi nak pergi beli makanan lah.Hari ni bengang gila sebab saya tak boleh nak ping entry kat Gengblogger.Ntah apahal ntah.Dari pagi tadi asyik2 sangkut je so saya dah putus asa.So tak payah pinglah buat sakit hati je.

Sebenarnya saya tengah berisap2 nak berangkat ke Perak sebab ada 'spotcheck outlet' seminggu.So kesianlah kat aiensepet sebab dia akan tinggal sorang2.Tapi takpe saya dah hantar 'babysitter' untuk jaga dia.Dah lama tak 'travel' ni.Saya harap korang doakan keselamatan perjalanan saya ye.Saya jugak tak akan update blog selama seminggu tetapi kalau ada 'cybercafe' ke 'wireless' free ke mungkin saya akan update.


p/s :
*1* Saya bukan Anak Perak tapi pembaca senyap (silent reader) blog anakperak.com
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails