SELAMAT HARI LAHIR BEAN MORENO


Selamat malam semua.Amacam sihat?Saya sekarang kat Ipoh kat hotel Ipoh City.Ada mana2 blogger Ipoh yang nak melepak dengan saya? (perasan femes..hak3).'Connection internet' kat sini pun boleh tahan menguji kesabaran saya ni.kalau keadaan ni berlarutan saya akan jadi separa gila.Rasanya lebih bagus lepak kat hotel yang nampak macam setinggan kat Gerik dari lepak kat sini.

Hari ni adalah harijadi Bean Moreno yang ke 17 (perasan sweet 17 sekejap).Takde lah hari ni saya dah 28 lapan tahun so bermakna saya dah 28 tahun hidup.Ni adalah harijadi saya yang memang tak best sebab saya berjauhan dari orang2 yang penting dalam hidup saya.Kalau tak mesti mama dah belanja saya makan Pizzahut (kenapa ko tak pilih entri aku hah!hak3).Terasa birthday kali ni macam kosong sebab saya masih lagi di hotel dan menaip entri ni.Mungkin sat lagi ada 'abang' yang akan ambil saya dan bawak saya jalan2 tangkap gambar guna 'Nikun DSLR' saya ni

Walaupun takde tiupan lilin dan ucapan harijadi dari mulut ke mulut ada something yang buat saya sedikit gembira dan boleh mengesat airmata dengan 'blanket' hotel ni (alamak apahal gua meraih simpati ni).Petang tadi aiensepet sms saya n bagitau bertalu2 ucapan harijadi yang saya dapat kat facebook.Sampai2 je kat hotel & on laptop terus saya buka Facebook (sebelum2 ni terus buka suterablogger nak tgk komen.huhu).Sayapun terkejut tengok komen2 kat facebook.Semua ada.Family,aiensepet,kawan lelaki,kawan perempuan,tunang orang dan juga bini orang.hoho...

Jadi terima kasih kepada semua yang ingat harijadi Bean Moreno dan korang telah membuatkan hari saya -'translate you make my day'.Oklah perut dah mula menunjukkan tanda2 'clubbing'.DJ Tiestopun rasanya dah bersedia kat dalam perut so saya rasa baik daya keluar pergi makan sebelum kebulur.

p/s :

*1* Kadang2 bila kita jauh dari orang2 penting baru kita akan terasa bila dia takde depan mata.
*2* Thanks kat semua yang wish besday saya ye.

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails